Mladi se sve više okreću bezalkoholnom pivu

FOTO: Pixabay
  • 21.06.2019

  • 13:41

  • 0

Prodaja bezalkoholnih i piva sa malim procentom alkohola u februaru 2019. godine bila je 28 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu, a ovaj trend je naročito popularan među mladima. 

U Nemačkoj se procenjuje da je jedno od 15 prodatih piva bez alkohola, dok u Španiji, koja je najveći svetski potrošač bezalkoholnog piva, ona čine 14 odsto ukupne prodaje.

Došlo je do ogromnog rasta broja pivara koje proizvode pivo na tradicionalan ili ne-mehanizovan način. Piva bez alkohola postoje već dugo, ali su ona češće bila jeftiniji periferni proizvodi. 

U većini zemalja Evropske unije (EU) i SAD, pivo se može nazvati bezalkoholnim ako sadrži manje od 0,5 odsto alkohola, dok je to u Velikoj Britaniji ovo pitanje komplikovanije – to je pivo koje ima manje od 0,05 odsto alkohola. 

Ako pivo u Velikoj Britaniji ima 0,5 odsto, može se reći da je „de-alkoholisano". Većina britanskih pivara odlučila je da umesto toga kaže sa „niskim procentom alkohola". 

Ipak, ako su iz inostranstva, piva sa 0,5 odsto piva mogu se nazvati bezalkoholnim – ona ne moraju da izmene svoje oznake u Velikoj Britaniji.

PROČITAJTE JOŠ:

Svako osmo pivo u EU ima srpski slad

pošaljite komentar

Nema komentara