Tviter i zvanično zabranio političko oglašavanje

Foto: Pixabay
  • 18.11.2019

  • 12:46

  • The Information

  • 0

Društvena mreža Tviter (Twitter) izmenila je pravila za političko oglašavanje na svojoj platformi koje je najavila krajem prošlog meseca. Izmene pravila o oglašavanju će stupiti na snagu 22. novembra.

Za razliku od prvobitnih vesti, koje su ukazivale da će Tviter zabraniti sve oblike poitičkog marketinga, nova pravila podrazumevaju zabranu reklama pojedinačnih kandidata, zvaničnika i političkih partija, ali ne i depersonalizovane poruke koje se tiču društvenog angažovanja, poput onih o klimatskim promenama.

Takvim reklamama, kojima će biti zabranjeno da targetiraju korisnike na osnovu mesta stanovanja, će takođe morati da dobiju poseban sertifikat kako bi mogle da budu prikazane na Tviteru.

„Profitne organizacije koje žele da prikazuju oglase koji podučavaju, podižu svest ili pozivaju ljude da preduzmu mere u vezi sa [društvenim] uzrocima takođe moraju da se pridržavaju sledećih dodatnih ograničenja: oglasi ne bi trebali imati primarni cilj postizanja političkih, zakonodavnih ili regulatornih rezultata a oglasi moraju biti vezani za javno iskazane vrednosti, principe ili uverenja organizacije", navodi se u saoštenju..

Portal The Information navodi da će nova pravila „verovatno izazvati konfuziju" zbog toga što ciljevi koji jesu dozvoljeni nisu precizno definisani, što znači da razlika između političkih i nepolitičkih društvenih ciljeva nije dovoljno jasna. 

Tehnološki gigant Fejsbuk (Facebook) nedavno je saopštio da neće zabranjivati političko oglašavanje na svojoj platformi i da neće proveravati reklame koje plaćaju političari, nakon čega je izvršni direktor i suosnivač Tvitera Džek Dorsi najavio da će njegova firma zabraniti sve vidove političkog marketinga.

PROČITAJTE JOŠ:


pošaljite komentar

Nema komentara