Beograd plaća 100.000 evra za organizaciju Nedelje energije

Nedelja energije FOTO: Nova ekonomija
  • 10.06.2019

  • 12:57

  • Nova ekonomija

  • 0

Poreski obveznici Grada Beograda platiće blizu 100.000 evra za marketinške usluge i organizaciju petodnevne manifestacije "Nedelja energije" koja je počela upravo danas, saznaje Nova ekonomija.

Posao je dobila kompanija BLOCK & ROLL  iz Beograda koja je bila jedini ponuđač na tenderu sa ponudom od 11, 04 miliona dinara sa PDV-om. U odluci o dodeli ugovora, objavljenoj na Portalu javnih nabavki, navodi se da je komisija ovu ponudu ocenila kao prihvatljivu. 

Naručilac, Grad Beograd i Sekretarijat za energetiku, su 23. aprila raspisali  poziv za podnošenje ponude za uslugu nabavke marketinških usluga povodom dana energije. 

Prema konkursnoj dokomentaciji, BLOCK & ROLL   tokom „Nedelje energije” treba da organizuje svečano otvaranje, skupove, radionice, konferencije u Sali skupštine Grada i na fakultetima, kao i prateći program na kojem će cele nedelje učestvovati predstavnici ministarstava, institucija, predsednici opština u Beogradu, kao i drugi učesnici. Spisak učesnika dostavlja Sekretarijat.

U trenutku objave ovog teksta (ponedeljak 10.jun u 12 časova, ispred Skupštine grada nalazio se e-bus GSP-a, dizalica Javnog osvetljenja i jedan rolap na samom ulazu u Skupštinu grada). Svečano otvaranje je bilo u 10 časova. 

Block%20and%20

Između ostalog, planirana je konferencija Beograd lider energetske efikasnosti i  Eko bus – Zelena tura Beograda u kojoj GSP prezentuje upotrebu električnih autobusa u gradskom saobraćaju. Na Obilićevom vencu biće organizovan mini sajam projekata iz oblasti energetske efikasnosti, a na Kalemegdanu radionice sa učenicima.

Deo posla je brendiranje platoa ispred Skupštine Grada i prostora u Svečanoj Sali Skupštine i  organizovanje koktela u Holu skupštine Grada.

Organizator događaja je u obavezi da angažuje moderatora programa, fotografa i prevodioca, da pruži kompletnu tehničku podršku i PR podrška koja  podrazumeva organizovanje prisustva medija i davanja izjava određenih učesnika konferencija, sačinjavanje poziva za medije i distribuiranje saopštenja za medije sa fotografijama nakon događaja.

PROČITAJTE JOŠ: SVAKA OPŠTINA  PROSEČNO PRAVILA METAR KANALIZACIJE DNEVNO

NE ZNA SE KOLIKO BEOGRAD IMA AZBESTNIH ZGRADA

U opisu posla je i izrada vizuelnog rešenja za promotivni materijal i usluga štampanja za promotivni i propagandni material kao što su: posteri (200 komada), flajeri (1200 komada), bilbordi (20 komada), promopultovi (10 komada), rolap (5), promo zid (410x230 jedan), fascicle sa logotipom Sekretarijata, olovke i blokčići (po 1000 komada), majice i kačeketi (50 i 30 komada).

Jedan od uslova za učešće na tenderu je bio da ponuđač dokaže da ima najmanje 10 radno angažovanih od kojih je najmanje jedan sa zvanjem diplomirani ekonomista, najmanje jedan sa zvanjem diplomirani sociolog, najmanje jedan zaposleni sa zvanjem diplomirani menadžer u kulturi, najmanje jedan sa zvanjem diplomirani grafički dizajner. 

I.Pavlović


pošaljite komentar

Nema komentara