Kaktus organizuje takmičenje za mlade kreativce

Foto: KAKTUS
  • 02.08.2019

  • 09:45

  • Nova ekonomija

  • 0

Marketing mreža 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre organizuje peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Pod sloganom „Make room for a new BLOOM", ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a Beograd će tokom dva dana trajanja festivala biti domaćin vrhunskim stručnjacima iz celog sveta. Takođe, ove godine festival će činiti Dan inovacija i Dan talenata, navode organizatori. 

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, Marketing mreža će, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizovati takmičenje mladih talenata.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih i medijskih agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.

Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online). 

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

„Inovacije su oduvek predstavljale srž poslovanja Mastercard kompanije i mnogobrojni globalni podsticajni programi koji su namenjeni mladima i stvaranju novih lidera budućnosti ono su na šta smo veoma ponosni. Zadovoljstvo nam je što smo sa KAKTUS festivalom ostvarili saradnju koja za cilj ima da prepozna i nagradi mlade talente u srpskoj kreativnoj industriji. Ovi mladi ljudi će biti pokretači razvoja u našoj zemlji i stvaraće neprocenjiva iskustva generacijama koje dolaze. To je upravo jedan od razloga zbog kojeg kontinuirano promovišemo potragu za novim talentima i inovativnim idejama koje oni donose. Verujemo da je Dan talenta prilika za mlade kreativne ljude da ispolje svoje strasti i sposobnosti za razvoj jednog potpuno novog načina angažovanja mladih ljudi na projektima koji su od značaja za čitavu zajednicu u kojoj živimo", rekla je Ivana Kozličić, direktorka marketinga za Balkan u kompaniji Mastercard.

Prijavljivanje timova za takmičenje otvoreno je do 20. septembra na sajtu i potpuno je besplatno. 

Sajt za prijavu: OVDE

U TOKU JE KONKURS ZA TRADICIONALNE KAKTUS NAGRADE

Konkurs za 5. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada KAKTUS 2019 otvoren je do 20. septembra. Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. 

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.


pošaljite komentar

Nema komentara