Vesti iz zemlje

10.10.2018. 13:40

Nova ekonomija

Autor: Saopštenje lekara

Lidl sutra otvara 16 prodavnica u Srbiji

Novinar Nove ekonomije posetio Lidl pred sutrašnje otvaranje

„Važno je, da znate da ćemo istrajati, jer smo došli da ostanemo. Danas se zagrevamo, a od četvrtka počinjemo da trčimo maraton“, izjavio je generalni direktor Lidla u Srbiji, Tomislav Šapina.

U prijatnom i prostranom ambijentu na Konjarniku sa već skroz ispunjenim rafovima predstavljena je nova era trgovine u Srbiji.

Potrošači će i u Lidlovim prodavnicama u Srbiji moći da kupuju Lidl brendove, proizvode koje Lidl nudi i u svim drugim zemljama Evrope u kojima posluje i koji su u njima zadobili poverenje potrošača.

Na samom ulazu se nalazi Lidl pekara sa velikim asortimanom peciva, a nakon toga su poređane čokolade, mlečni proizvodi, veliki izbor voća i povrća, sve do Lidl mesare. Duž cele sredine ove trgovine su neprehrambeni proizvodi, poput odeće, alata, posuđa itd.

Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija je objasnila zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija.

„Jednostavna – jer je takvom čine probran asortiman, široke ulice između rafova, jasno obeležavanje, brz prolazak kroz kase. Bolja – zbog kvaliteta proizvoda i provera, ali i zbog načina na koje se odnosimo prema zaposlenima, kao šta donosimo zajednici. U to da je povoljnija, potrošači će moći da se uvere od četvrtka.“ 

Pored prehrane, Lidl nudi i asortiman neprehrane koji odgovara sezonskim potrebama i donosi uvek nove proizvode. Ovaj asortiman se redovno smenjuje na policama, čime zadovoljava potrebe potrošača za širinom asortimana.

A ono što govori o Lidl-ovoj politici odnosa prema potrošačima je to da ukoliko utvrde da im neka odeća koju su kupili ne odgovara, imaju 30 dana mogućnosti da je vrate, naravno, uz račun i novac će im biti vraćen.

Domaći dobavljači su u asortimanu Lidl Srbija zastupljeni sa više od 350 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se prodaju pod Lidl brendovima.

„Pažljivo smo odabrali asortiman od otprilike 1.500 proizvoda i time olakšali izbor potrošačima. Kada dođe u kupovinu, on zna da smo mi za njega probrali artikle sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i time mu učinili kupovinu jednostavnijom.“, kaže Daniel Petrovečki, direktor nabavke.

Lidl sarađuje sa oko 50 domaćih dobavljača, a na ovaj broj treba dodati i njih oko 25 od kojih će svakodnevno isporučivati sveže voće i povrće.

U ovom trenutku Lidl broji više od 1500 zaposlenih u Srbiji – na raznim pozicijama u podržavajućim funkcijama, logistici i prodaji.

Dragan Čigoja, direktor Centralnih usluga rekao je nešto više o Lidl lokacijama, tipu prodavnica i načinu gradnje:

„Sa parkingom na raspolaganju, Lidl kao savremeni diskont, lako je dostupan ne samo stanovnicima okolnih zgrada, već postaje centar okupljanja šire zone zahvaljujući pristupu linijama GSP-a, ili automobilom, za koji ima obezbeđen parking. Na izgradnji prodavnice radile su domaće projektantske i građevinske firme i možemo reći da smo zadovoljni načinom izgradnje, jer su uspešno ispratile naše internacionalne standarde.“

Lidl će zvanično 11.oktobra u Srbiji istovremeno, u 8.00h otvoriti 16 prodavnica i to u 12 gradova: 5 u Beogradu, i po jednu u Boru, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Šapcu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Zrenjaninu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.