Nova kampanja Crédit Agricole - Neka Vaš novac radi za Vas

Foto: Crédit Agricole Srbija
  • 02.09.2019

  • 18:00

  • Crédit Agricole Srbija

  • 0

Crédit Agricole banka pripremila je atraktivnu ponudu kamatnih stopa na štednju, kao i više različitih modela štednje. To je razlog da, u okviru nove kampanje Neka Vaš novac radi za Vas, pozove klijente da posete najbližu poslovnicu Crédit Agricole banke i provere koji tip štednje im najviše odgovara, navode iz banke. 

Kako bi odgovorila različitim mogućnostima i potrebama štednje svojih klijenata, Crédit Agricole je pripremila niz štednih proizvoda različitih karakteristika od kojih se izdvaja Liberté Loyalty 12  Liberté Loyalty 36 i Liberté Loyalty 60: oročena devizna štednja uz koju klijenti tokom jedne, tri, odnosno pet godina ostvaruju garantovanu, rastuću kamatnu stopu uz mogućnost podizanja sredstava u svakom trenutku nakon prvog perioda oročenja, bez gubitka prihoda od kamate.

Kao članica jedne od najsnažnijih bankrskih grupacija u svetu sa preko 50 miliona klijenata, Crédit Agricole Srbija svojim klijentima garantuje stabilnost štednje, raspoloživost njihovih sredstava kao i različite vrste savetodavnih usluga u svakom trenutku. Opravdanost štednje u Crédit Agricole ogleda se kroz činjenicu da je rejting kompanija Standar & Poor ocenu kreditnog rejtinga ove banke podigla na čak A+, kao i kroz tradiciju ove banke dužu od jednog veka koja je zasnovana na dugoročnom razvoju odnosa sa klijentima.

pošaljite komentar

Nema komentara