Održana četvrta Premium Spirits konferencija posvećena razvoju tržišta premijum alkoholnih pića

  • 25.05.2017

  • 15:31

  • Nova ekonomija

  • 0

Četvrta Premium Spirits konferencija, ovoga puta je bila posvećena ne samo najnovijim trendovima na tržištu premijum alkoholnih pića već i unapređenju iskustva potrošača kao krajnjih konzumenata. 

Coca-Cola HBC Srbija, kao organizator konferencije, još jednom je okupila najveće svetske stručnjake, trendsetere i inovatore koji su pružili uvid stručnoj javnosti u nove mogućnosti za razvoja tržišta premijum alkoholnih pića, promovišući različite tehnike proizvodnje, promocije i prodaje najpoznatijih svetskih brendova, uz podsećanje na važnost odgovornog oglašavanja.

"Tržište premijum alkoholnih pića spada među najdinamičnije industrije sa konstantnim rastom i težnjom da promeni i unapredi iskustva krajnjih konzumenata, kao i da ojača odnose između brendova i potrošača. Izuzetno nam je zadovoljstvo što interesovanje za ovu konferenciju raste iz godine u godinu i što vidimo kako svetski trendovi u segmentu premijum alkoholnih pića sve brže doživljavaju implementaciju i na domaćem tržištu", istakao je Dimitrios Zafeirakis, menadžer za premijum alkoholna pića i sektor bezalkoholnih pića kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Renomirani predavači i gosti konferencije govorili su o novim i popularnim trendovima u industriji premijum alkoholnih pića.

Među predavačima koji su izazvali posebnu pažnju bili su Džuls Dikinson iz IWSR koji je govorio o potencijalima e-trgovine u ovoj oblasti, Nidal Ramini iz kompanije Brown Forman čije predavanje je bilo vezano za stvaranje brend ambasadora među potrošačima, kao i Dušan Zarić, barmen i miksolog koji je iz Njujorka doneo najsvežije trendove u pripremi i serviranju koktela.


pošaljite komentar

Nema komentara