RTK prekinuo sa programom zbog neisplaćenih plata

  • 29.08.2016

  • 10:41

  • N1

  • 0

Radio televizija Kragujevac je, tokom vikenda, prekinula sa emitovanjem informativnog programa, zbog neisplaćenih plata i doprinosa.

Ni ovoga prepodneva nema vesti, a jutarnji program neće biti emitovan do 1. septembra.

Prema rečima Gorana Antonijevića, predsednika UGS Nezavisnost RTK, razlog odsustva informativnog programa nisu tehnički problemi, kako je saopštilo poslovodstvo firme, već nezadovoljstvo zaposlenih.

"Vlasnik Radio-televizije Kragujevac d.o.o. Radoica Milosavljević ne obazire se na to da nam duguje zarade za četiri i po meseca. Stanje u firmi je alarmantno. Pored plata nisu uplaćeni ni doprinosi državi", kaže za N1 Goran Antonijević.

On ističe da će, uz pomoć centrale UGS Nezavisnost u Beogradu, zakazati ove nedelje razgovor u Ministarstvu privrede, zbog mogućnosti da bude raskinut ugovor o privatizaciji RTK, jer Radoica Milosavljević nije ispoštovao ugovor.

U julu je Ministarstvo privrede dostavilo opomenu vlasniku RTK da u roku od 30 dana izmiri obaveze prema zaposlenima, po kupoprodajnom ugovoru.

"Vlasnik RTK nije, prema ugovoru, uplatio 150.000 evra, u prvoj godini za obnovu tehnike. Doneo je neke korišćene kamere i miksete, kao i dve nove kamere. Sve to vredi manje od 10.000 evra", dodaje predsednik sindikata RTK Goran Antonijević.

Od preostalih 67 zaposlenih, 20 je tužilo firmu zbog neisplaćenih zarada.

RTK je najveća medijska kuća u Kragujevcu koju je kupio biznismen iz Kruševca Radoica Milosavljević.


pošaljite komentar

Nema komentara