SAZNAJEMO: Televiziji biznismena bliskog SNS-u milioni iz lokalnog budžeta

FOTO: Pixabay
  • 26.06.2019

  • 07:00

  • Nova ekonomija

  • 0

Opština Bačka Palanka dodelila je četiri miliona dinara lokalnoj radio-televiziji koju je prošle godine kupio biznismen blizak Srpskoj naprednoj stranci Radoica Milosavljević za tri puta manje novca.

Radio i televizija Bačka Palanka je tako dobila trećinu svih opredeljenih sredstava na konkursu za sufinansiranje medijskih sadržaja, prema rešenju o dodeli sredstava od 3. juna 2019. godine.

Konkursna dokumentacija propisuje da je dva miliona dinara maksimalan iznos sredstava koji se mogao dobiti po projektu. Dva miliona dinara dodeljena su Radio i televiziji Bačka Palanka, a još dva portalu te televizije.

Resenje%20RTV%20Backa%20Palanka

Deo Rešenja o dodeli sredstava.

Milosavljević je kupio RTV Bačka Palanka iz stečaja u oktobru prošle godine za 1,3 miliona dinara, odnosno trećinu procenjene vrednosti, o čemu je prvi pisao portal Raskrikavanje u januaru 2019.

Ovaj biznismen je bio jedan od 27 donatora koji su kupili prostorije na Novom Beogradu a onda ih poklonili SNS-u, kako je otkrio Centar za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS) u februaru ove godine.

PROČITAJTE JOŠ:

Donator SNS kupio još jednu televiziju

Prostorije SNS-a na Novom Beogradu kupilo 27 donatora kao poklon stranci

Milosavljević je takođe privatizovao mnoge lokalne medije u Srbiji, među kojima su televizijе u Kruševcu, Požegi, Pančevu, Pirotu, Dimitrovgradu, Brusu i Paraćinu.

Nakon što je 2015. godine kupio osam lokalnih medija, spekulisalo se da to radi za račun funkcionera SNS i sadašnjeg direktora Bezbednosno-informativne agencije Bratislava Gašića, što je Milosavljević demantovao.

Nedugo nakon što je Milosavljević kupio RTV Pančevo, Udruženje novinara Srbije objavilo je da je novi glavni i odgovorni urednik Miroslav Milakov zahtevao od novinara da se učlane u SNS kako bi zadržali posao.

Portal Južne vesti objavio je u januaru ove godine mejl poslat televizijama u vlasništvu Milosavljevića čiju autentičnost je, kako se navodi, potvrdilo više izvora, a u kom se nalaže koordinisana medijska kampanja protiv opozicionih lidera.

Milosavljevićeve televizije su samo u toku prošle godine dobile više od 50 miliona dinara iz budžeta lokalnih samouprava, prema pisanju Raskrikavanja.

Filip Rudić

pošaljite komentar

Nema komentara