Vesti iz zemlje

12.09.2016. 16:02

RTS

Autor: Nova Ekonomija

Srbija sve atraktivnija destinacija za strane turiste

Srbija je sve atraktivnija destinacija za strane turiste, ali se čini i da domaći sve više počinju da otkivaju lepote naše zemlje. U brojkama – u prvoj polovini godine broj turista je za 13 odsto veći nego u isto vreme prošle. I letnja sezona bila je više nego uspešna, ali nameće se pitanje – kako produžiti turističku sezonu i uvek ponuditi nešto novo.

Sezona bez početka i kraja, ona koja traje svih 12 meseci je san svih turističkih radnika i svi imaju svoj način kako da taj san dosanjaju.

„Ono na čemu insistiramo i što se trudimo koliko god možemo da postignemo, je da povećamo broj zanimljivih događaja jer što je veći spektar događaja koje organizujete, to su vam veće šanse da će vam turisti dolaziti“, kaže Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda.

Zlatibor je pored Beograda najbliži modelu celogodišnje turističke sezone.

„Mi se zaista trudimo da svake godine dodamo neke nove sadržaje, kako privatni investitori, tako i lokalna samouprava. Mislim da je to ključ uspeha. Naravno u vansezonskim mesecima su i cene dosta popularnije nego u sezoni i sve to daje rezultat da Zlatibor gotovo da nema period van sezone“, rekao je Arsen Đurić, zamenik predsednika opštine Čajetina.

Osim što su podstakli domaće turiste da se odmaraju u svojoj zemlji, turistički vaučeri su i produžili sezonu. Prolom i Lukovska banja su i ove godine bile najpopularnije za odmor sa vaučerima.

„Konstatno radimo na podizanju kvaliteta usluga koje nudimo našim gostima vodeći računa o njihovim potrebama. Zahvaljujući tome iz godine u godinu u našim banjama produžavamo sezonu tak da su nam sada do polovine novembra popunjeni svi smeštajni kapaciteti“, kaže Slaviša Jovanović, zamenik direktora Prolom i Lukovske banje.

Georgi Genov, direktor HORES-a, Udruženja hotelijera i restoratera kaže da bi se produžila sezona, kvalitetno, potrebni su sadržaji.

„Pre svega mislim na spa centre. Dakle, izgradnja bazena i spa centara. Praksa pokazuje da oni koji imaju bazen i spa imaju daleko veću popunjenost kapaciteta pre svega u van sezoni“, ističe Genov.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.