United Grupa: Sud odobrio konkurentima uvid u naše poslovne tajne

FOTO: Nova ekonomija
  • 18.11.2019

  • 15:36

  • Nova ekonomija

  • 0

Privredni sud u Beogradu omogućio je firmi GSS, u vlasništvu Telekoma Srbija, i kompaniji EURO World Network, sa sedištem u Beču i SAD, uvid u poverljive poslovne informacije i tajne SBB-a i City Medie, članica United Grupe, bez pravno valjanog osnova, saopštila je United Grupa.

Kako je navedeno u saopštenju United Grupe, u okviru koje posluje i televizija N1, Privredni sud je ovo učinio na osnovu naloga Privrednog Apelacionog suda.

United Grupa navodi da su svi zahtevani podaci ranije dostavljeni sudu u toku postupka, zbog čega ovakva odluka suda upućuje na „tendenciozno postupanje koje omogućava uvid u poslovne tajne konkurentskim kompanijama".

„Pri tome je indikativno da je jedno od dva društva, austrijska firma - GSS, u vlasništvu Telekoma Srbije, našeg glavnog konkurenta u Srbiji i dijaspori", navodi se u saopštenju koje prenosi N1.

Kako se dodaje, GSS Media i EURO-World Network (EWN) podnele su u februaru ove godine Privrednom sudu u Beogradu predlog za obezbeđenje dokaza protiv SBB-a i City Media, a za potrebe njihove navodne predstojeće tužbe. 

Ove dve kompanije terete SBB i City Media da su povredile njihova prava ekskluzivne distribucije tako što su televizijski kanali HRT 1, HRT 2, HRT 3 i HRT 4 emitovani preko Net TV Plus platforme na teritorijama Severne i Južne Amerike, Australije i Novog Zelanda.

Platformom Net TV Plus ne upravljaju ni SBB ni City Media, već je ona u vlasništvu druge članice United Grupe, kompanije Solford Trading Limited sa Kipra, koja ima uredno zaključen ugovor sa HRT-om koji je dostavljen na uvid putem suda i HRT-u plaća ugovorene naknade za reemitovanje, dodaje se.

„Potpuno je jasno da ovakva odluka Privrednog suda u Beogradu, bez ikakvog pravnog utemeljenja, predstavlja lošu poruku i drugim inostranim kompanijama u Srbiji, a izražavamo sumnju da se ovom odlukom legalizuje poslovna špijunaža, jer se ne radi ni o kakvom obezbeđenju dokaza, već o pokušaju da se pribave informacije o poslovanju SBB-a za račun konkurencije", saopšteno je.

PROČITAJTE JOŠ:

Vlada daje 28 miliona za projekte na Kosovu, uključujući nadzor

pošaljite komentar

Nema komentara