Zadovoljstvo klijenata važno za E-banking

Foto: Nova ekonomija
  • 16.05.2019

  • 20:07

  • Nova ekonomija

  • 0

Konstantno unapređenje, osluškivanje korisnika i njihovih potreba, ali i praćenje trendova u procesu modernizacije ključne su stavke u daljem razvoju E-bankinga, zaključak je današnjeg panela „Aplikacija digitalnih tehnologija i veštačke inteligencije u modernom bankarstvu" koji organizovala kompanija Microsoft u Beogradu u okviru skupa „Bankarstvo u dititalnoj eri: Sledeća dimenzija uspeha".

Moderator panela bio je Marko Marjanović, Digital Advisor, Microsoft CEE HQ.

Vladimir Vasić, generalni sekretar Udruženja banaka Srbije, istakao je ovom prilikom da je veoma važno obratiti pažnju šta je sve to novo što se može ponuditi korisnicima.

On je rekao da je veoma bitno raditi na kontinuiranom unapređenju korisničkih usluga, jer se na taj način ostvaruju bolji rezultati u oblasti E-bankinga.

PROČITAJTE JOŠ:

"Živimo u savremenom svetu prepunom informacija i te informacije se moraju koristiti na adekvatan način, kako kad je reč o korisničkom iskustvu, tako i kad je u pitanju prodaja proizvoda."

Vasić dodaje da je posebno bitno obratiti pažnju na mišljenje i zadovoljstvo korisnika i voditi računa o korisničkim navikama.

Bohumil Hyanek (Managing Director Customer Value Management Retail Banking Group Shared Service Addiko Bank) kazao je da se u poslednje tri godine događaju velike promene na polju E-bankinga, ali ono što ističe kao najvažnije jeste komunikacija sa klijentima.

"Interakcija je veoma bitna, ne samo sa postojećim korisnicima, već i sa onima koji to tek treba da postanu."

On kao poseban trend u ovoj oblasti izdvaja sve veći zaokret ka upotrebi mobilnih telefona i online usluga, koje su sve više aktuelne u upotrebi.

Međutim, Hyanek upozorava da je u svim tim procesima važno da se vodi računa o sigurnosti i bezbednosti, posebno kada je reč o korisničkom iskustvu, ali da je modernizacija u tom pogledu neminovna, posebno u smislu brzine dobijene usluge.

On ističe da su podaci neminovnost današnjice i da zauzimaju posebno, važno mesto, te da slobono može da kaže da su upravo podaci nova nafta.

Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora Societe Generale banke Srbija, istakao je da je ova banka u poslednjih deset godina uložila dosta napora, truda i investicija da se razvije u oblasti E-banking-a.

"Imperativ u ovom prosesu je bio da se pokrije što više različitih oblasti, posebno u trenutku kada je sve to delovalo novo i sasvim inovativno."
 
Kosovac dodaje da je najbitnija stvar u celom procesu obraćanje pažnje i posvećenost korisničkom iskustvu, koje je od krucijalne važnosti za napredovanje.

Madalina Popa (Microsoft FSI Industry Director, Microsoft CEE) takođe smatra da je korisničko iskustvo od velikog, ako ne i od ključnog značaja za E-banking i da svako onaj ko ne vodi računa o svojim mušterijama može slobodno da stavi katanac na svoju banku/kompaniju kroz nekoliko godina.

Ona ističe da je u radu mnogih klijenata uočila velike napore da se unapredi korisničko iskustvo, a na jednom primeru svog klijenta, objasnila je da modernizacija bitna, posebno u pogledu toga da se ponudi nešto novo, korisno i interesantno.

Popa smatra da je podjednako važno biti posvećen klijentu, ponuditi mu što adekvatnija rešenja, a nadasve, imati personalizovan pristup prema njima.



pošaljite komentar

Nema komentara