2019

12.02.2020. 14:54

Lideri društvene odgovornosti 2019

Autor: Nova Ekonomija

HEINEKEN SRBIJA

ZAJEDNO STVARAMO BOLJU SRBIJU Kroz globalnu strategiju „Stvaramo bolji svet“, kompanija HEINEKEN Srbija posvećena je održivom poslovanju, a stvaranje boljeg sveta za zajednicu i sredinu u kojoj živimo i radimo podstičemo pre svega ...

2019

12.02.2020. 14:54

ZAJEDNO STVARAMO BOLJU SRBIJU

Kroz globalnu strategiju „Stvaramo bolji svet“, kompanija HEINEKEN Srbija posvećena je održivom poslovanju, a stvaranje boljeg sveta za zajednicu i sredinu u kojoj živimo i radimo podstičemo pre svega ličnim primerom. Brojnim inicijativama i programima želimo da kroz naše brendove doprinesemo rešavanju ekoloških i društvenih izazova, i da zajedno stvorimo bolju Srbiju

HEINEKEN Srbija deo je kompanije HEINEKEN, najrasprostranjenijeg proizvođača piva na svetu. U Srbiji, naše pivo se proizvodi u pivari u Novom Sadu, tehnološki jednoj od najrazvijenijih pivara u regionu, i u Zaječaru, u pivari koja 2020. godine obeležava 125 godina tradicije i bogatog pivarskog umeća. Iskustvo i savremena tehnologija omogućavaju nam da kvalitetnim brendovima razvijamo i širimo naš portfolio, zadovoljavajući različite ukuse i potrebe naših potrošača. Našu pokretačku snagu čini strast prema kvalitetu i poslu koji radimo. Upravo ta strast za kvalitetom i uživanjem u životu ide ruku pod ruku sa poštovanjem prema zajednici u kojoj radimo i prema ljudima sa kojima radimo. Verujemo da radno okruženje ne podrazumeva samo uslove u kojima će zaposleni doprineti uspešnijim poslovnim rezultatima kompanije, već i u kojem će kompanija doprineti ličnom zadovoljstvu pojedinca.

Zato kompanija HEINEKEN Srbija konstantno ulaže u obrazovanje svojih zaposlenih, unapređenje uslova rada, povećanje radne efikasnosti, te bezbednost i zdravlje na radu kroz stalno podizanje održivog poslovanja na novi, viši nivo. Održivost je u osnovi našeg poslovanja. Smanjenje uticaja društvenih i ekoloških izazova koje naše poslovanje ima u celokupnom lancu vrednosti – od zrna ječma do poslužene pune čaše piva, shvatamo veoma ozbiljno i predstavlja naš poslovni imperativ. Kroz dugoročnu globalnu strategiju „Stvaramo bolji svet“, posvećeni smo i usredsređeni na šest ključnih oblasti, na koje možemo najviše da utičemo: zaštita izvora pitke vode, smanjenje emisije ugljendioksida, održiva nabavka, promovisanje odgovorne konzumacije alkohola, promovisanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, kao i saradnja s lokalnom zajednicom. Naš fokus, kao jednog od vodećih proizvođača piva i odgovornog korporativnog građanina, ostaje na promovisanju odgovorne konzumacije, jer želimo da umereno konzumiranje učinimo poželjnim oblikom ponašanja. Kao ambasadori odgovorne konzumacije, zajedno sa našim partnerima kroz različite inicijative i edukativne kampanje podstičemo odgovornu konzumaciju, zdrav i izbalansiran način života, vođeni željom da pokrenemo i doprinesemo društvenim i ekološkim promenama u zajednici čiji smo deo. Održivost nikada nije bila važnija u našem poslu, ali pred nama je još izazova. Ciljevi koje smo odredili da dostignemo u narednom periodu ostaju ambiciozni kao i do sada, a kompanija HEINEKEN Srbija nastaviće da podržava globalne napore da postane „najzeleniji“ proizvođač piva.

(fotografije u boljoj rezoluciji možete pogledati u GALERIJI ispod)

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.