Forum komunikacionih lidera IZAZOV 2016 u Beogradu 2.i 3. marta

08.02.2016. 12:02 Nova ekonomija 0
Na IZAZOVU 2016 će se razgovarati o ključnim trendovima u marketingu Na IZAZOVU 2016 će se razgovarati o ključnim trendovima u marketingu
Kontent marketing, personalizacija sadržaja, online komunikacija, mobilni i video marketng – trendovi su koji su obeležili proteklu godinu u Srbiji i regionu, rezultat je poslednjeg istraživanja koje je, u saradnji sa agencijom MASMI, sproveo portal Marketing mreža.

Iako je tek početak godine, na prvi pogled, bar u našem regionu, čini se da u 2016. neće doći do većih promena, već će se, pre svega, raditi na jačanju trendova koji su već začeti ili prisutni na tržištu. 

O ključnim trendovima u struci za 2016. godinu biće više reči na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, koji će biti održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. 

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su stručnjaci za komunikacije kompanija koje posluju u Srbiji. 

Željka Ćirić Jakovljević, rukovodilac korporativnih komunikacija u Eurobank, smatra da će najveći izazovi struke u predstojećoj godini biti razvoj integrisanih komunikacija, s akcentom na digitalnim kanalima komunikacije i razvoju kreativnih rešenja. 

"Pored brend komunikacija usredsređenih na promociju i pozicioniranje proizvoda, potrebno je da se radi na digitalizaciji proizvoda i usluga kako bi se olakšala svakodnevnica klijentima. Da bi se održale u takvom, promenljivom okruženju, sve kompanije moraju da reaguju brzo i da prate trendove."

Prema rečima Tatjane Vidaković iz sektora odnosa s javnošću kompanije Infostud, tektonske promene koje je donela digitalna revolucija, ali i one u sferi globalne ekonomije nametnule su nužnost da se struka menja i integriše nove alate i tehnologije, uz stalnu edukaciju i ciljnih javnosti i komunikacijskih stručnjaka o koristima koje oni donose. Kako kaže, ovo će biti godina kreiranja visoko personalizovanog sadržaja, testiranja novih opcija na društvenim mrežama, jačeg korišćenja Big data, ali i godina u kojoj će još veći akcenat biti na prenosivim uređajima. 

Milena Mićanović, šef Kabineta izvršnog odbora Vojvođanske banke kaže da je jedan od najvećih izazova ostati prepoznatljiv, originalan i pouzdan za svog klijenta. 
"Ključno pitanje je kako diktirati trendove i ostati dosledan, a ne nužno ih pratiti i time pojačati već stečeno poverenje."

U UNIQA osiguranju smatraju da je najvažnije biti brži od toka informacija, biti aktuelan, drugačiji i pomerati granice uobičajenog razmišljanja, delovanja i komuniciranja.

"Biti hrabar, promovisati prave i zaboravljene vrednosti. Biti posvećen i stalno se usavršavati. Pratiti trendove znači da ste omogućili da prava poruka pronađe pravi put do prave publike. Drugim rečima, to znači da razumete i osećate navike vaših potencijalnih klijenata i da znate način da im željenu poruku prenesete tako da je oni prihvate", dodala je Sonja Marić, direktor Sektora za marketing i PR u UNIQA osiguranju. 

Ivana Todorović, šef službe za eksternu komunikaciju Societe Generale banke, ocenila je da brze promene u tehnologiji diktiraju trendove utičući na čitave industrije koje ne samo da moraju da ih prate, već da nađu način da ih predvide, ali i predvode, prilagođavajući ili čak potpuno menjajući svoje poslovne modele.

"Zato je inovacija ključni izazov sa kojim će se i u ovoj godini susretati kompanije, brendovi i komunikacijski stručnjaci. A svaka inovacija počinje od pažljivog slušanja potreba i uvažavanja mišljenja klijenata i interesnih javnosti. S druge strane, neophodno je unutar kompanije stvoriti kulturu koja podržava nove ideje i spremna je da ih brzo realizuje."

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs 


O MARKETING MREŽI

Marketing mreža www.marketingmreza.rs je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i prvi nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS.

Komentari

  Dodaj komentar
  • Nema komentara

Ostale vesti

Ukidaju se gradske subvencije Aerodromu Niš

Zahvaljujući rastu sopstvenih prihoda, Javno preduzeće Aerodrom Niš od naredne godine iz gradskog budžeta neće više dobijati subvencije za plate svojih radnika, potvrdio je za Betu gradonačelnik Ni...

21.07.2017. 13:12 Beta Detaljnije