Generalni direktor Deleza Srbija Kventin Roje je istakao da nikada nisu postojali planovi da ta kompanija napusti Srbiju.
„Imamo dugoročne planove za tržište Srbije i planiramo nove investicije i jačanje lokalnih brendova“, rekao je Roje novinarima.
Dodao je da je namera Deleza da ima što više dobavaljača iz Srbije, pogotovo onih koji se bave poljoprivrednom proizvodnjom.
On je naveo da je Delez, posle preuzimanja Maksija pre pet godina, godišnje u Srbiji ulagao između 30 i 50 miliona evra i da je broj prodavnica povećan sa 300 na 410.
Prema rečima Roja, investicija Deleza od 930 miliona evra, koliko je koštala kupovina Maksija koji je bio u vlasništvu Delte, vraća se u skladu sa planovima.
Na pitanje kako će dolazak u Srbiju nemačkog trgovinskog lanca Lidl uticati na poslovanje Deleza on je kazao da je konkurencija uvek dobrodošla jer učesnici na tržištu moraju da podižu kvalitet usluga, što je od koristi za potrošače.