Vesti iz zemlje

11.11.2017. 09:38

RTS

Autor: Nova Ekonomija

Srbija u Indiji ugovorila poslove vredne dva miliona evra

Kompanije iz Srbije, koje su učestvovale na međunarodnom sajmu prehrambene industrije World Food India 2017, dogovorile su nove izvozne poslove vredne oko dva miliona evra, saopštila je Privredna komora Srbije pozivajući se na preliminarne analize.

Predstavnici firmi iz Srbije imali su više od 600 bilateralnih razgovora i sastanaka sa potencijalnim partnerima iz Indije i kompanijama iz UAE, a najveće interesovanje bilo je za uvoz svežeg i smrznutog voća i povrća.

„Na sajmu u Nju Delhiju primećeno je veliko interesovanje za proizvodima iz Srbije o čemu svedoči i veliki broj razgovora i sastanaka sa kompanijama, predstavnicima države i stručnih organizacija“, rekao je direktor Sektora poljoprivrede PKS-a Veljko Jovanović.

Kako dodaje, Indija je ogromno tržište sa velikim potencijalom za saradnju, a uspešni primeri pojedinih kompanija iz Srbije, koje su su našle partnere i posluju u ovoj zemlji, pokazuju da je moguće ostvariti značajne rezultate.

U organizaciji PKS-a i Razvojne agencije Srbije, deset kompanija iz Srbije, prvi put je od 3. do 5. novembra predstavilo proizvodni program, na sajmu World Food India 2017 na dva nacionalna štanda površine 126 kvadratnih metara.

Na manifestaciji u Nju Delhiju učestvovali su proizvođači svežeg, zamrznutog, ili sušenog voća All Berries, Ivanjica, Mirax Agrar, Beograd, Sirogojno kompani, ITN grup Beograd, Lučić-Prigrevica Novi Sad i Eliksir fud Šabac, proizvođači pakovane hrane, supa i začina Jumis Niš, biskvita i keksa Koncern Bambi Požarevac, Agranela Valjevo i Institut za kukuruz Zemun polje Beograd.

Cilj nastupa firmi iz Srbije jeste promocija i povećanje izvoza srpske prehrambene industrije, ali i upoznavanje sa svetskim trendovima u prehrambenoj industriji.

Sajam World Food India, čiji su organizatori Vlada Indije i Ministarstvo za prehrambenu industriju, svetski je poznata manifestacija, platforma za produbljivanje saradnje Indije i drugih država u oblasti prehrambene industrije, mesto povezivanja kompanija, proizvođača i prerađivača hrane sa trgovcima i trgovinskim lancima.

Ovo tržište, sa više od 1,3 milijarde konzumenata, izdvaja značajne investicije u infrastrukturu lanaca snabdevanja, što se, posebno, odnosi na potražnju proizvoda koji su prepoznatljivi na tržištima širom sveta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.