Vesti iz zemlje

19.06.2018. 14:40

Jutarnji list

Autor: Nova Ekonomija

Ikea dolazi u Indiju

Ikea prvi put otvara novu prodavnicu u indijskom gradu Hyderabargu. Trgovina je prilagođena velikom broju posetilaca i prostire se na 37.000 kvadratnih metara.

Džon Achillea, menadžer Ikeine prodavnice u St. Louisu očekuje da će nova trgovina u Hyderabagu imati 7 miliona posetilaca godišnje.

„Imamo veća ulazna vrata i šire ulaze“, kazao je Achillea.

Švedski gigant nameštaja već skoro 30 godina pokušava da se probije na indijsko tržište. Do sada im je najveći problem stvarala donedavna vladina odredba o zabrani stranih investicija. Nakon što su 2016. te restrikcije ublažene i indijsko tržište otvorilo svoja vrata stranim investitorima, Ikei se otvorila mogućnost nastupa u državi koja prema procenama UN ima 1.354.051.854 stanovnika, a koja bi do 2030. godine mogla da pretekne Kinu kao najmnogoljudnija država sveta.

U nadolazećim godinama kompanije planira otvaranje prodavnica u Mumbaiju, Bangaloreu i Nju Delhiju, a do 2025. planira da otvori svoje poslovnice u još 25 gradova.

„Najuzbudljivija stvar kod Indije je činjenica da nam je ona potpuno novo i nedovoljno poznato tržište. Očekujemo da ćemo u procesu naučiti puno o njihovim potrošačkim navikama, na koji način kupuju te što ih najviše privlači“, kazao je Achillea.

Ikein tim, poslednjih nekoliko godina proveo je u upoznavanju i obilasku stotina indijskih porodica, a sve s ciljem što bolje pripreme svoje ponude.

Najveći izazov bio je odrediti cenu s obzirom na činjenicu da je njihova prosečna godišnja plata oko 2000 dolara, prenosi Jutarnji list.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.