Turistička organizacija grada Novog Sada traži do 12 influensera iz Srbije koji će promovisati Novi Sad u periodu od septembra do decembra, objavljeno je na portalu javnih nabavki. Kriterijum za dodelu ugovora je cena koji influenseri ponude, a rok za podnošenje prijava je 4. septembar.
Tender predviđa da po šest influensera u dva navrata u Novom Sadu provede tri dana, odnosno dve noći po kampanji.
Kampanja promocije ovog grada će biti realizovana u periodu od 20. septembra do 20. oktobra i od 15. novembra do 15. decembra.
Angažovani influenseri ne smeju imati manje od 10.000 pratilaca na društvenim mrežama u trenutku dolaska u Novi Sad i tokom objavljivanja sadržaja, a svi moraju biti infuelseri iz kategorija: travel, lifestyle i gastro/vino.
Od influensera se očekuje da sami izrade kreativne sadržaje koje će objaviti na svojim društvenim mrežama
Pored broja pratilaca, uzeće se u obzir i određeni kriterijumi sa profila infuelnsera, kao što su starosna struktura pratilaca, prvih pet zemalja iz kojih profil ima najviše pratilaca, prosečan broj pregleda, lajkova i komentara.
Ovo je prvi put da Turistička organizacija Novog Sada angažuje influensere za svoju kampanju, vidi se sa Portala javnih nabavki.
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, Novi Sad je u prvih šest meseci ove godine posetilo više od 110.000 turista, od toga oko 68.000 stranih.
Samo u junu, ovaj grad je bio drugi najposećeniji u Srbiji sa ukupno 21.525 turista.
Novi Sad je izabran za Evropsku prestonicu kulture u 2022. godini, pa su u toku godine održane brojne manifestacije i izložbe.
Turistička organizacija Inđije nabavlja polovne balone za letenje