Priče i analize

07.03.2016. 10:12

Tportal

Autor: Nova Ekonomija

Šest novih opcija na Facebooku na koje treba obratiti pažnju

Facebook je u skorije vreme uveo ili će uskoro uvesti više novih opcija i mogućnosti. Ovo su neke s kojima bi trebalo da se upoznate.

Višejezično objavljivanje 

Facebook je uveo novu opciju koja omogućava stvaranje višejezične objave. Možete je aktivirati ako otvorite Page Settings, pa General, Post in Multiple Languages i odaberete Allow. 
Jezik koji je odabran kao početna postavka biće odmah prikazan, ali možete odabrati i neki drugi na padajućem meniju. 

Odigrajte partiju šaha 

Facebook je nedavno integrisao šah u aplikaciju Messenger. Možda će vas to malo zbuniti jer ćete morati da igrate slanjem tekstualnih uputa na @fbchess, ali je odličan način za ubijanje viška vremena s prijateljem koji takođe koristi Messenger. 
Kako bi započeli igru, pošaljite poruku „@fbchess play”. 

Privatno odgovorite na komentare 

Osim javno, možete i privatno odgovoriti bilo kojem korisniku koji je ostavio komentar na vašoj stranici. Ta opcija bi trebalo da se pojavi odmah uz dugme „reply” na nekom komentaru. Poruka koju ćete poslati biće povezana s izvornim sadržajem.

Dopunite podatke u korisničkom profilu 

Ova opcija je trenutno još u fazi uvođenja na globalnom nivou, pa je moguće da vam još nije dostupna. Ponudiće vam prostor za 101 slovni znak u polju iznad podataka o zaposlenju i lokaciji, kojim ćete opisati ko ste. 
Taj opis može biti javno vidljiv, a možete mu dodati i do pet fotografija koje će se pojavljivati u levom stupcu vašeg Timelinea. 

Pričajte muzičke priče 

Music Stories zasad je dostupan samo za iOS, ali će se uskoro pojaviti i verzija prilagođena drugim operativnim sistemima. Omogućava deljenje muzičkih isečaka u trajanju od 30 sekundi sa servisa za streaming kao što su Spotify, Apple Music, NPR, Deezer… 

Local Insights for Businesses 

Nova grupa opcija trebalo bi da olakša korištenje Facebooka za poboljšanje poslovanja. Pomoću njih možete, recimo, saznati koliko je ljudi koristilo Facebook u krugu od 50 metara od vaše prodavnice, kafića, restorana ili hotela i dobiti pregled demografskih podataka o njima, ali i bolje ciljati potencijalne kupce i korisnike oglasima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.