Pod sloganom „Fruška gora čista, da široooko blista“, kompanija Neoplanta je u subotu organizovala veliku ekološku akciju čišćenja Fruške gore, kako bi se pridružila globalnoj Svetskoj akciji „Očistimo svet“.
Ova inicijativa, koja je deo trajne posvećenosti kompanije očuvanju životne sredine, okupila je zaposlene kompanije Neoplanta, predstavnike medija i influensere, koji su zajedno radili na uklanjanju otpada i smeća sa staza i prostora Nacionalnog parka podržavajući na taj način važnost zaštite prirode. Tokom akcije prikupljeno je 60 džakova smeća.
Nacionalni park Fruška gora karakterističan je po velikom broju ugroženih, retkih i zaštićenih biljnih i životinjskih vrsta, i predstavlja jedno od najdragocenijih prirodnih područja u Srbiji. Uprkos značaju koji ovaj ekosistem ima za sve nas, Fruška gora se, zbog velike količine smeća, suočava sa teškim izazovima. I pored napora nadležnih institucija, neophodno je da zajedno preduzmemo akciju kako bismo očuvali ovu jedinstvenu prirodnu oazu.
„Verujemo u značaj aktivnog učešća u očuvanju prirode i zaštiti naše okoline. Fruška gora je posebno mesto za nas, Novosađane, i zbog toga smo ponosni što na ovaj način možemo doprineti njenoj čistoći.
Ponosni smo i na naše zaposlene, koji su se volonterski udružili u ovoj akciji i odvojili vreme da prirodi, od koje dobijamo mnogo, vratimo dobrim i korisnim delom. Inicijativa „Fruška gora čišta, da široooko blista“ je deo naše šire misije kao odgovornih građana da ostavimo pozitivan uticaj na društvo i okolinu. Nastavićemo da se angažujemo u sličnim akcijama, kako bismo zajedno radili na stvaranju čistijeg i očuvanijeg sveta za buduće generacije“, rekao je direktor kompanije Neoplanta, Aco Tomašević.
Ekološka akcija organizovana je u saradnji sa Nacionalnim parkom Fruška gora, čiji se čuvari svakodnevno susreću sa velikim izazovima zbog neodgovornog ponašanja prolaznika i izletnika, koji za sobom ostavljaju velike količine smeća i otpada.
„Zahvaljujemo kompaniji Neoplanta na inicijativi da se organizuje ova akcija, na vremenu i ljudstvu, u cilju zajedničkog održavanja i očuvanja Nacionalnog parka Fruška gora.
Mi, kao upravljači zaštićenog područja, susrećemo se sa problemom nesavesnog odlaganja smeća od strane nekolicine posetilaca u Nacionalnom parku i sa problemom sakupljanja i odnošenja istog. Smatramo da su sve kompanije koje su društveno odgovorne prema prirodi, kao što je to slučaj sa kompanijom Neoplanta uvek dobrodošle kako bismo zajednički radili na očuvanju najstarijeg nacionalnog parka u Srbiji“, izjavio je pomoćnik direktora za zaštitu i razvoj NP Fruška gora, Dragan Vidović.
Sa posvećenošću održivom poslovanju i zaštiti životne sredine, Neoplanta se godinama unazad trudi da doprinese boljem okruženju u kojem živimo. U 2022. godini, kompaniji je dodeljena integrisana dozvola za prevenciju i kontrolu zagađenja životne sredine (IPPC), koja predstavlja najviši evropski standard u ovoj oblasti.
Takođe, Neoplanta je u proteklom periodu uložila 2,5 miliona u savremeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda koje sprečava uništavanje biodiverziteta u kanalu Dunav-Tisa-Dunav, kao i u smanjenje emisije CO2. Sadnja platana u Novom Sadu i darivanje bicikala najboljim učenicima dodatni je doprinos kojim se čuva lokalna zajednica i neguje ekološka osvešćenost.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.