Svet

07.10.2016. 12:05

Zimo

Autor: Nova Ekonomija

Može li Yahoo da preživi?

Svet

07.10.2016. 12:05

Poslednjih nedelja i meseci tehnološki gigant pretrpeo je brojne udare, a sada se postavlja pitanje da li može da se oporavi?

Ne tako davno, kada je Marisa Majer dobila čelnu poziciju u Yahoo! kompaniji, mnogi su analitičari predviđali konačni uzlet nekadašnjeg predvodnika tehnoloških i web trendova. Jer, za one koji se možda ne sećaju, Yahoo! je početkom devedesetih godina bio vrlo blizu statusu kakav danas, na rimer, ima Google kada pričamo o internet tehnologijama. 

Kada ste spomenuli web ili e-mail, prva asocijacija je bila upravo Yahoo!, ali kako su godine prolazile, tako se Yahoo! skoro sasvim izgubio. 

I danas, ne samo da Marisa Majer nije sinonim za oporavak ili uspeh, nego je zaista više nego upitno kako će se cela ova priča završiti. Finansijski problemi su, koliko god to paradoksalno zvučalo, manji deo ukrštenice neuspeha i sasvim sive budućnosti. 

Da se ne vraćamo previše unazad, dovoljno je prisetiti se nedavnih afera, prvo s curenjem pola milijarde (neki izvori tvrde i mnogo više) korisničkih naloga s Yahoo! servisa. 

Tu se otvorila ogromna „rupa“ preteći „usisavanjem“ ionako nestabilne kompanije, a onda je samo nekoliko dana kasnije izbila nova afera, u kojoj je otkriveno kako je Yahoo! „po nalogu“ NSA i FBI pretraživao korisničku poštu. I to, pogađate, pod patronatom i blagoslovom Marise Majer.

Istina, cinici će reći da i svi ostali „prisluškuju i prate“ našu poštu i sve ostale oblike komunikacije, ali to vam je kao s dopingom u sportu, nije pitanje radite li to, nego hoće li vas uhvatiti. A Yahoo! je, za razliku od mnogih drugih, barem za sada, uhvaćen s „rukama u pekmezu“ i mnogi su skloni da tvrde kako bi ovo mogao biti istinski početak kraja za nekada jednu od najrespektabilnijih kompanija u svom sektoru.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.