Kompanija Delez Srbija je pružila priliku svim građanima koji poseduju stare metalne šerpe i tiganje koje više ne koriste, da ih u njihovo ime adekvatno zbrine i pošalje na reciklažu. Sve što je potrebno je da građani navedeno kuhinjsko posuđe donesu tokom novembra meseca u odabrane Mega Maxi hipermarkete.
Na ovaj način pruža se doprinos čistijoj i lepšoj životnoj sredini, a građani koji pokažu ekološku svest i odaberu da na ovaj način zbrinu staro metalno posuđe biće nagrađeni i poklon digitalnim nalepnicama za učešće u aktuelnom programu lojalnosti.
Ova ekološka inicijativa se sprovodi svakog vikenda tokom novembra od 12h do 20h, na pet lokacija – u Mega Maxi hipermarketima u Beogradu (Viline Vode bb i Obrenovački drum 3), Nišu (Bulevar 12. februara 80), Kragujevcu (Ugao ulica Save Kovačevic i Miodraga Vlajića Šuke) i Šapcu (Nova ulica bb – Majur).
Posuđe je potrebno pokazati zaposlenima na info pultu, nakon čega se odlaže u specijalnu reciklažnu kutiju i očitava personalni kod Moj Maxi aplikacije. Već prvog narednog radnog dana, građanin koji je doneo stare metalne šerpe iili tiganje će biti nagrađen sa 5 bonus nalepnica u aplikaciji.
Navedena inicijativa organizuje se u okviru aktuelnog programa lojalnosti u okviru koga kupci u svim Maxi, Mega Maxi i Shop&Go prodavnicama sakupljaju nalepnice kako bi ostvarili do 93% popusta na prestižan set kuhinjskog posuđa Kuhn Rikon.
Delez Srbija poziva sve kupce da se pridruže inicijativi da recikliraju svoje staro posuđe, kako bi zajedno napravili korak ka očuvanju planete.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok