Kompanija Delez Srbija je pružila priliku svim građanima koji poseduju stare metalne šerpe i tiganje koje više ne koriste, da ih u njihovo ime adekvatno zbrine i pošalje na reciklažu. Sve što je potrebno je da građani navedeno kuhinjsko posuđe donesu tokom novembra meseca u odabrane Mega Maxi hipermarkete.
Na ovaj način pruža se doprinos čistijoj i lepšoj životnoj sredini, a građani koji pokažu ekološku svest i odaberu da na ovaj način zbrinu staro metalno posuđe biće nagrađeni i poklon digitalnim nalepnicama za učešće u aktuelnom programu lojalnosti.
Ova ekološka inicijativa se sprovodi svakog vikenda tokom novembra od 12h do 20h, na pet lokacija – u Mega Maxi hipermarketima u Beogradu (Viline Vode bb i Obrenovački drum 3), Nišu (Bulevar 12. februara 80), Kragujevcu (Ugao ulica Save Kovačevic i Miodraga Vlajića Šuke) i Šapcu (Nova ulica bb – Majur).
Posuđe je potrebno pokazati zaposlenima na info pultu, nakon čega se odlaže u specijalnu reciklažnu kutiju i očitava personalni kod Moj Maxi aplikacije. Već prvog narednog radnog dana, građanin koji je doneo stare metalne šerpe iili tiganje će biti nagrađen sa 5 bonus nalepnica u aplikaciji.
Navedena inicijativa organizuje se u okviru aktuelnog programa lojalnosti u okviru koga kupci u svim Maxi, Mega Maxi i Shop&Go prodavnicama sakupljaju nalepnice kako bi ostvarili do 93% popusta na prestižan set kuhinjskog posuđa Kuhn Rikon.
Delez Srbija poziva sve kupce da se pridruže inicijativi da recikliraju svoje staro posuđe, kako bi zajedno napravili korak ka očuvanju planete.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.