YouTube uvodi značajne promene u načinu prikazivanja reklama na televizorima, pa će ubuduće smanjiti broja obaveznih prekida za plaćene poruke tokom gledanja videa, ali uz produženje trajanja svake pojedinačne reklame
Ove promene, koje stupaju na snagu nakon testiranja provedenog u septembru, za cilj imaju „poboljšanje korisničkog iskustva“, smanjenjem sve češćih prekida koji narušavaju kontinuitet gledanja.
Dosadašnji sistem čestih prekida reklamama na YouTube-u za televizore bio je izvor frustracije za mnoge korisnike.
Jedan od ključnih elemenata nove strategije je i uvođenje YouTube Shorts, kratke video formate, na televizore.
Ova promena prati trend popularnosti Shorts-a na mobilnim uređajima i webu, gde korisnici već imaju mogućnost gledanja reklama između ovih kratkih videa. I tu će biti reklama, a reklame u Shorts formatu će biti preskakane putem daljinskog upravljača.
Reakcije korisnika na ove promene su pomešane, prenose svetski mediji. Smanjenje učestalosti prekida reklamama može biti dobrodošlo poboljšanje, naročito za duže video sadržaje. Međutim, duže trajanje reklama i njihovo uvođenje između Shorts videa može predstavljati novi izvor frustracije za neke korisnike.