Održivost

28.12.2023. 11:52

Imlek

Autor: Nova ekonomija

MOJA KRAVICA NOVOGODIŠNJI PAKETIĆI ZA NAJMLAĐE

Kompanija Imlek tradicionalno uručila novogodišnju donaciju Prihvatilištu za decu Beograda

Foto: Goran Srdanov

Održivost

28.12.2023. 11:52

U duhu praznične čarolije, kompanija Imlek nastavlja svoju tradiciju podrške deci i zajednici, donacijom Moja Kravica mlečnih paketića i organizacijom novogodišnje predstave za mališane u Prihvatilištu za decu Beograda. Ova inicijativa deo je dugogodišnje posvećenosti kompanije da unapredi kvalitet života socijalno ugroženih kategorija sa posebnim akcentom na najmlađe.

Društvena odgovornost jedan je od osnovnih postulata poslovanja kompanije Imlek, koja je samo poslednjih godina sprovela više desetina društveno odgovornih akcija, sa namerom da poboljša uslove života u zajednici u okviru koje posluje. Međju ključnim aktivnostima kompanije jesu one koje za cilj imaju da najmlađima obezbede zdravije i srećnije odrastanje, i tim povodom kompanija je samo u toku protekle godine donirala više od 100t mleka ustanovama za decu bez roditeljskog staranja.

„Raduje nas što smo i ove godine u prilici da usrećimo mališane Prihvatilišta za decu Beograda i na taj način im obezbedimo praznike za pamćenje kakve svako dete zaslužuje. Verujemo da svaka donacija predstavlja ulaganje u budućnost, i ponosni smo što kroz ovakve inicijative doprinosimo njihovom srećnijem i zdravijem odrastanju. Kompanija Imlek, kao lider u mlekarskoj industriji,  nastavice da bude podrška zajednici u kojoj posluje“, izjavio je Jovan Bugarčić, direktor marketinga kompanije Imlek.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.