Preuzimanjem fabrike za proizvodnju kozmetike Dahlia, tradicija kompanije Siberian Wellness, duga skoro vek, nastavlja svoj put u sinergiji sa brendom koji je decenijama sinonim za kvalitet i zdravlje iz prirode, a zajedničkom predanošću održivom poslovanju i kvalitetu života zajednice želimo da postanemo ključni akteri u oblastima CSR-a, vodeći računa o zajednici, okolini i svojim zaposlenima
Kada je poznata međunarodna kompanija Siberian Wellness pre godinu dana odlučila da svoje proizvodne kapacitete proširi i na Srbiju, preuzimanjem fabrike za proizvodnju kozmetike Dahlia i investicijom vrednom 15 miliona evra, strateški pravac je bio potpuno jasan. Sa jedne strane, nepokolebljiva opredeljenost ka zdravom poslovnom okruženju i daljoj ekspanziji tržišta na Balkan, Evropu i Tursku nudeći proizvode koji zadovoljavaju sve potrebe potrošača, vraćajući brendu Dahlia reputaciju regionalnog lidera, a sa druge, trajna posvećenost lokalnoj zajednici pomaganjem, brigom i ulaganjem. Sinergijom dobrih poslovnih praksi, vekovnom tradicijom i know-how pristupom, i kompanija Dahlia i Siberian Wellness veruju da zdrav poslovni entitet društveno odgovorno poslovanje mora da postavi na najvišu lestvicu.
Tako preuzimanjem fabrike za proizvodnju kozmetike Dahlia, tradicija duga skoro vek nastavlja svoj put u sinergiji sa brendom koji je decenijama sinonim za kvalitet i zdravlje iz prirode, a zajedničkom predanošću održivom poslovanju i kvalitetu života zajednice želimo da postanemo ključni akteri u oblastima CSR-a, vodeći računa o zajednici, okolini i svojim zaposlenima. Verujemo da svet možemo da preoblikujemo zajedno i u skladu sa tim pokrenuli smo brojne humanitarne i ekološke akcije, pokazujući da svako od nas može da postane promena koju želi da vidi oko sebe.
Humanitarne akcije
Proizvodnjom kozmetike za čitavu porodicu, od prvih dana po rođenju pa do proizvoda za negu zrele kože, Dahlia se brine o mladim majkama i njihovim bebama i u okviru „Taši taši“ projekta. Kao deo ove inicijative, kompanija učestvuje u gratis paketima koji uključuju proizvod „Becolino šampon&kupka 2u1“. Ovo je gest koji pomaže novim majkama i olakšava početak njihove roditeljske avanture.
Dahlia takođe brine o napuštenoj deci i pruža podršku domovima za nezbrinutu decu putem donacija kozmetičkih proizvoda. Ovi paketi uključuju Cool Kids i Becolino kozmetiku za negu, pružajući osnovnu brigu mališanima kojima je pomoć preko potrebna.
Mladi su naša budućnost – projekat „Moja prva plata“
Projekat „Moja prva plata“ predstavlja izuzetno važnu inicijativu u okviru društvene odgovornosti kompanije Dahlia. Saradnjom sa Nacionalnom službom za zapošljavanje, kompanija je prepoznala važnost podrške mladim diplomcima u njihovim počecima na karijernom putu. Ova saradnja omogućava delotvorno partnerstvo koje je pružilo priliku mladim talentima, diplomcima, da se oprobaju u poslu, obezbeđujući im obuku i osposobljavanje za dalji profesionalni razvoj. Kroz ovu inicijativu, Dahlia je omogućila posao za 13 diplomaca, nudeći im da steknu praktične veštine i upoznavanje sa poslovnim procesima i zadacima u okviru kompanije.
Projekat „Moja prva plata“ direktno doprinosi smanjenju nezaposlenosti među mladima. Pružajući im priliku za rad i razvoj karijere, kompanija pomaže da se ovi mladi ljudi integrišu u tržište rada. Osim toga, ovakve inicijative jačaju lokalnu zajednicu i pružaju snažnu podršku mladim talentima.
Dahlia brine – sadnja drveća
U nameri da doprinesu čistijem vazduhu i očuvanju životne sredine, zaposleni u kompaniji Dahlia su, u partnerstvu sa JKP Zelenilo Beograd, sproveli akciju sadnje drveća i postavljanja kućica za ptice u Velikom parku u Zemunu. Zemunski park tako je postao bogatiji za stabla lišćara, jasena i kestena, a zaposleni su pokazali brigu o lokalnoj zajednici i na koji način svako od nas može da doprinese očuvanju planete.
Kao društveno odgovorna, kompanija Siberian Wellness decenijama pokazuje veliku ekološku osvešćenost, a veliki broj akcija su sprovodili i u Srbiji. Ovom inicijativom sadnje drveća i postavljanjem kućica za ptice su želeli da pokažu na koji način i Dahlia brine, ali i da istaknu duboku posvećenost očuvanju životne sredine i podršku lokalnim zajednicama. Projekat je samo jedan od koraka u njihovoj posvećenosti ekološkim inicijativama.
Ekološko poslovanje – dugoročna investicija u očuvanje prirode
Kompanija Siberian Wellness se ponosi time što naši proizvodi sadrže isključivo efikasne i bezbedne komponente, pri čemu se maksimalno koristi ono što priroda može da ponudi. Proizvodi sadrže do 98% prirodnih sastojaka, a sirovine se dobavljaju iz ekološki čistih regiona Sibira. Ovo nije samo etički izbor, već i dugoročna investicija u očuvanje prirode.
Na taj način ne samo što pružamo visokokvalitetne proizvode, već i inspirišemo svoje potrošače predanošću društvenoj odgovornosti, brizi o zajednici i zaštiti životne sredine. Verujemo da nas posvećenost pozitivnim promenama čini pravim liderima u svetu društvene odgovornosti – u svim fazama stvaranja proizvoda, od pažljivog odabira sirovina do pakovanja, veliku pažnju posvećujemo kontroli kvaliteta.
Kompanija se 2020. godine pridružila Programu održivog razvoja UN. Odabrali su šest oblasti, u okviru kojih rade na kreiranju ekološki prihvatljive proizvodnje, ambalaže, prodavnica i kancelarija, razvijaju kurseve ekološkog obrazovanja, sprovode eko-akcije i organizuju kampanje za zaštitu životne sredine.
U svim proizvodnim kompleksima postavljeni su najsavremeniji sistemi za prečišćavanje vode i vazduha – pa vole da kažu da je „izdah“ kod njih čistiji od „udaha“. Takođe, u toku je usklađivanju kapaciteta kompanije Dahlia sa eko-standardima i uskoro će fabrika moći da se pohvali time da je uticaj proizvodnje na životnu sredinu minimalan.
Pokret Wellness Plogging omogućio je mnogim učesnicima da steknu novi hobi, osete radost doprinosa zajedničkom dobrom cilju i budu inspirisani da žive još više ekološki prihvatljivijim životom. Učesnici su aktivno trčali i hodali, kombinujući svoju aktivnost sa sakupljanjem smeća. U kombinaciji sa raznim sportskim aktivnostima, igrama, plesom, očišćeno je omiljeno šetalište u Borči, kao i kanal Vizelj, najlepši deo Borče koji sada mnogi posećuju da bi posmatrali labudove i bogatu prirodu koja ga okružuje.
Akciji su se pridružili i deca i odrasli. Glavni cilj projekta je bio da decu naučimo eko-kulturi, i da je sportska aktivnost važna za zdravlje. Tog dana, deca su ostavila snažan primer posetiocima šetališta, da svaki pojedinac može da čuva svoje okruženje i da doprinese sopstvenom zdravlju i zdravlju planete.
Fond „World Around You“
Siberian Wellness se bavi humanitarnim radom od 1996. godine, od momenta stvaranja. Godine 2011. su počeli da vode dugoročne projekte i da razvijaju volonterski pokret. S tim ciljem su osnovali fond „World Around You“, u okviru koga će zajedno čuvati zelenu budućnost planete.
Fond radi zahvaljujući doprinosu Siberian Wellness-a i privatnim donacijama biznis partnera. Za preko 10 godina su prikupili preko milion evra i to nije kraj. Zahvaljujući ovom fondu, realizovani su krupni eko-projekti, koji pomažu ekološkim organizacijama, podstiču očuvanje vrsta koje su ugrožene, obnavljaju šume. U Srbiji je posađeno nekoliko hektara drveća. Podstiču očuvanje ekološke svesti: sve više ljudi se uključuju u aktivan, zdraviji način života. Nastavljaju sa velikim entuzijazmom da promovišu te vrednosti i u Srbiji.
Dahlia takođe podržava ekološke organizacije i sprovodi ekološke projekte putem svog humanitarnog fonda „World Around You“. Ovi projekti pomažu u očuvanju ugroženih vrsta, obnavljanju šuma i podsticanju ekološke svesti. Aktivnosti kao što je sadnja drveća su samo deo ovih inicijativa koje doprinose boljoj budućnosti.
Cilj je da u toku sledeće godine u Srbiji pokrenu i drugi projekti za zaštitu životne sredine i životinja, humanitarne projekte, pored pošumljavanja i obnavljanja „pluća planete“, kao i Wellness plogging kojima su se nedavno pridružili.
Od projekta „25 ha“ do „100 ha“ – zasađeno je preko milion stabala
Međunarodni projekat Siberian Wellness-a „100 ha“ je ekološka aktivnost koja ima za cilj obnavljanje i zaštitu šuma. U okviru kampanje planirano je da se godišnje zasadi 100 hektara šume u Rusiji i još 60 zemalja. Počevši kao mala ekološka inicijativa od „25 ha“, projekat je stekao međunarodni doseg i nastavlja da raste. Projekat „100 hektara“ nije samo sadnja drveća, već i učešće stručnjaka, ekološka edukacija publike i privlačenje pažnje šire javnosti.
Do sada je zasađeno 268,2 hektara šuma (više od milion stabala) u 15 zemalja, uz učešće 7.000 volontera 2020-2023.
Javno priznanje i zahvalnost
Projekat „25 ha“ stigao je do finala prestižne nagrade, dospeo je na listu finalista za Međunarodnu nagradu Eventiada. Eventiada IPRA Golden World Awards je najveća nagrada u Istočnoj Evropi, ZND i Centralnoj Aziji. Od 2011. godine nagrada se dodeljuje za najbolje projekte koje realizuju svetski brendovi, kao i vodeće lokalne korporacije i organizacije u regionu.
Siberian Wellness je dobio nagradu za najbolji ESG projekat Rusije za projekat „100 ha od nas planeti“.
Program i forum „Najbolji ESG projekti“ u Rusiji je godišnji događaj koji pokazuje najbolje praktične projekte u oblasti ekološkog, društvenog i korporativnog upravljanja. Nagrada se dodeljuje kompanijama koje ispunjavaju ESG kriterijume i pristup: životna sredina, društvena i korporativna odgovornost.
Danas svaki pojedinac, a naročito biznisi, treba da razumeju da, ukoliko čovek štedi na ekologiji, čovečanstvo može da plati izuzetno visoku cenu. Zbog toga briga o prirodi nije samo humanitarna misija, već i investicija u budućnost naše planete. Ukoliko mi ne preuzmemo tu odgovornost, možda generacije koje sada žive neće moći da koriste prirodna bogatstva Zemlje. Držimo se stare poslovice – Zemlju smo nasledili od svojih potomaka i u to zaista verujemo.
Srbija, kao učesnik u međunarodnom projektu „100 hektara“ je lider u Evropi po obimu zasada:
300 sadnica u proleće 2021 – Šumadija, broj volontera 100
3.000 sadnica u jesen 2021 – Vojvodina, broj volontera 150
3.000 sadnica u proleće 2022 – Vojvodina, broj volontera 300
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok