Nastavljajući putem održivosti, Bambi je tokom 2023. godine pružio podršku mladim naraštajima, misleći na njihovu budućnost, obrazovanje, kao i na jačanje odgovornosti i svesti o sopstvenoj vrednosti i mogućnostima
Danas su lideri uzori i oni koji postavljaju standarde, jer uspeh više nije samo merljiv brojevima, već i uticajem koji se ostvaruje na zajednicu i okolinu. Bez obzira na veličinu kompanije, svi imamo zajedničku odgovornost za stvaranje boljeg sutra. Svi moramo biti 100% pozorni i 100% odgovorni. Za kompaniju Bambi održivost nije prolazna tema, već moralna obaveza i ključni faktor za dugoročni uspeh i rast.
O kompaniji koja 56 godina niže uspehe, najbolje govore brendovi, lojalnost potrošača i brojna priznanja. Ipak, rezultati u oblasti održivosti, koji su sve impresivniji, zahtevniji i ambiciozniji, jesu ono što Bambi čini jednim od lidera današnjice.
Već treću godinu zaredom, kompanija je uz Coca-Cola HBC Srbija predstavila Izveštaj o održivom poslovanju, upoznajući javnost sa rezultatima i aktivnostima u domenu održivosti za 2022.
Period iza nas obeležen je neprekidnim primenjivanjem mera koje smanjuju potrošnju prirodnih resursa i minimizuju negativne posledice po životnu sredinu. Količina komunalnog otpada smanjena je za 26,34%, kao i potrošnja vode po toni proizvoda. Izgrađeno je reciklažno ostrvo veličine 500 m2, koje omogućava prikupljanje 30 različitih vrsta otpadnih materijala koji se generišu u fabrici. U 2022. godini otvoren je moderni Centar za istraživanje i razvoj, investicija vredna 2,3 miliona evra koja pruža infrastrukturu, opremu i tim eksperata koji podržavaju profitabilan i održiv dugoročni razvoj Bambija kao dela Coca-Cola HBC.
Pored donacija proizvoda, kompanija je ujedno podržala i domaću privredu kroz podršku lokalnoj zajednici, ali i jačanje domaćih dobavljača u koje je, samo u 2022. godini, uloženo oko 76% budžeta za nabavku.
Nastavljajući putem održivosti, Bambi je tokom 2023. godine pružio podršku mladim naraštajima, misleći na njihovu budućnost, obrazovanje, kao i jačanje odgovornosti i svesti o sopstvenoj vrednosti i mogućnostima.
„Reciklažom za čistiji Požarevac“ – da održivost postane rutina
Bambi je oduvek važio za kompaniju koja je na sebi svojstven način bila neodvojivi deo odrastanja mališana. I kada je reč o održivosti, sve češćem i važnijem konceptu i poslovanja i života, kompanija je želela da bude inicijator, inspirator i podrška pre svega deci da razumeju značaj odgovornog ponašanja i brige o prirodi, i od malih nogu budu odgovorni članovi društva koji brinu o životnoj sredini.
A kako drugačije poslati poruku o održivosti, a ne krenuti od svog dvorišta. Upravo zato, Bambi je svoju inicijativu „Reciklažom za čistiji Požarevac“ otpočela u svom rodnom gradu, najpre se obraćajući najmlađima kroz inicijativu „Mala škola reciklaže“, a zatim kroz postavku eko-ostrva u gradu i edukacijom građana o reciklaži.
Edukacija najmlađih o pravilnom sortiranju otpada i značaju reciklaže započela je nesvakidašnjom predstavom „Sakupljaj svoju ambalažu i nosi na reciklažu“ u izvedbi beogradske trupe glumaca. Da su spremni na pozitivne promene i doprinos ekologiji, mališani su pokazali donoseći ambalažni otpad kao ulaznicu na predstavu. Nakon pokazne vežbe o pravilnom sortiranju otpada kroz interaktivnu predstavu za osnovce do četvrtog razreda, započelo je i mini-takmičenje za osnovne škole širom Požarevca u prikupljanju ambalažnog otpada. Sedam škola koje su se priključile projektu dobilo je kutije za odvajanje ambalažnog otpada, edukativne knjižice i postere, a škola sa najviše prikupljenog otpada po đaku osvojila je vredne nagrade. Zahvaljujući fantastičnom odzivu mališana i predanosti ovoj inicijativi, škole su sakupile 37 kg ALU limenki, 136 kg papira i kartona, kao i 523 kg PET flaša.
Nakon edukacije najmlađih, Bambi je energiju usmerio i ka građanima Požarevca, a zahvaljujući Gradu Požarevcu i JKP „Komunalne službe“ postavljeno je eko-ostrvo na prometnoj lokaciji, dizajnirano da olakša građanima odvajanje ambalažnog otpada. Eko-ostrvo je prepoznatljivo po svom specifičnom dizajnu i jasnim oznakama koje omogućavaju građanima da lako prepoznaju gde treba da odlože PET flaše, ALU limenke, papir i karton. Kroz različite akcije na društvenim mrežama i promotivne događaje, građani su imali priliku da doprinesu čistijem i lepšem Požarevcu. Svako ko je donirao pet ili više ambalažnih jedinica nagrađen je Bambi proizvodima i prigodnim poklonima.
Projekat „Reciklažom za čistiji Požarevac“ predstavljen je i na internom događaju kompanije, „Family day“. Više od 1.200 zaposlenih aktivno je učestvovalo u reciklaži ambalažnog otpada i dodatno se edukovalo o očuvanju životne sredine. Kao kompanija koja ima velike planove na temu ekologije, uključivanjem zaposlenih koji su ujedno i najveći inicijatori aktivnosti, Bambi ostaje motivisan i posvećen ciljevima održivog razvoja.
Bambi kup 2023 – prvi put u Srbiji, turnir u ritmičkoj i estetskoj grupnoj gimnastici
Zahvaljujući kompaniji Bambi, više od 500 devojčica iz više od 12 zemalja imalo je priliku da se nadmeće na prvom međunarodnom turniru u ritmičkoj i estetskoj grupnoj gimnastici – Bambi kup 2023. Ovo je bio prvi put da se ovakav vid takmičenja organizuje u Srbiji, a tokom dvodnevnog događaja koji je organizovan početkom oktobra, veliki broj ekipa u više takmičarskih i uzrasnih kategorija pokazao je svoje umeće u ritmičkoj i estetskoj grupnoj gimnastici.
Bambi kup kao takmičenje u ritmičkoj gimnastici uvršten je u zvanični kalendar Gimnastičkog saveza Srbije, dok je kao takmičenje u estetskoj grupnoj gimnastici kategorisano kao takmičenje pod pokroviteljstvom Međunarodne federacije estetske grupne gimnastike (IFAGG).
Nezaboravna dobrodošlica za đake prvake i sve mame
Kompanija Bambi, koja više od pola veka brine o najmlađima, donoseći uvek radost i najlepše ukuse, ove jeseni pružila je podršku prvacima u njihovim važnim životnim trenucima poput prvog dana škole.
Najvažnijeg septembarskog jutra, đake prvake širom Srbije u školskim klupama dočekali su Plazma paketići, dar dobrodošlice kompanije Bambi povodom prvog dana škole. Ovom inicijativom Bambi je u saradnji sa Ministarstvom prosvete poslao jasnu poruku deci i njihovim roditeljima da ih podržava u ovako važnom životnom trenutku. Darivanje je obuhvatilo sve đake prvake na teritoriji Srbije, što je ukupno 2.707 osnovnih škola i preko 65.000 podeljenih poklon-paketa.
Tokom leta 2023. godine zvanično smo postali deo poklon-paketa „Taši Taši“, koji dobijaju mame u porodilištima širom Srbije. Plazma kao simbol toplih porodičnih trenutaka i slatkih uspomena, svim mamama želi dobrodošlicu u čarobni svet majčinstva.
Nastavljamo da budemo saputnici svakog odrastanja i pratioci na važnim životnim putovanjima. Do sada smo podelili više od 12.000 Plazmi, a nastavljamo da podržavamo ovu akciju i tokom naredne godine.
Kompanija Bambi još jednom je poručila da je deo odrastanja mnogih generacija, odgovoran partner koji brine o zajednici u kojoj posluje i da svojim inicijativama doprinosi inspirativnom okruženju u kome se svi međusobno podržavamo, razumemo i delimo trenutke radosti.
Dobrodošlica novoj generaciji srednjoškolaca
Bambi je otvorio vrata i novoj generaciji praktikanata Poljoprivredne škole sa domom učenika „Sonja Marinković“, a 24 buduća praktikanta imala su priliku da se, i pre zvaničnog početka školske godine, upoznaju sa proizvodnim pogonima kompanije, kao i Centrom za istraživanje i razvoj (R&D).
Dokazujući duboku posvećenost mladim naraštajima i njihovom karijernom usavršavanju, Bambi je još jednom pokazao da želi da inspiriše mlade da razvijaju svoje potencijale, uče i profesionalno rastu. Podržavajući od 2021. godine dualno obrazovanje kao stub modernog obrazovnog sistema, Bambi se kroz saradnju sa Poljoprivrednom školom fokusirao na podršku mladima da neposredno upoznaju svet rada, upuste se u svet proizvodnje, tehnologije i inovacija u jednoj od vodećih konditorskih kompanija u regionu.
Upriličena poseta bila je i prilika za mlade generacije da se upoznaju sa R&D centrom, modernim prostorom i laboratorijom znanja, zamišljenim tako da bude rasadnik inovacija i mesto gde se oblikuje budućnost kompanije. Ovaj multifunkcionalni centar srce je kompanije Bambi gde se susreću stručnost i entuzijazam, a mladim praktikantima je poručeno da su dobrodošli da budu deo tog razvojnog putovanja.
Na ovaj način, Bambi postavlja čvrste osnove za dugoročnu saradnju između obrazovnog i poslovnog sektora, stvarajući prostor za rast, razvoj talenata i prosperitet cele industrije. Ova poseta znači mnogo više od obične razmene iskustava – ona označava partnerstvo koje oblikuje buduće lidere i unapređuje obrazovanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok