Komapnija Spotifaj (Spotifiy) je najaviola novi višegodišnji ugovor o ekskluzivnoj distribuciji podkasta „The Joe Rogan Experience“, dok i dalje dozvoljava da emisija bude dostupna na drugim platformama, uključujući Apple, Amazon i YouTube.
Dogovor predstavlja promenu u strategiji Spotifaja, ka posedovanju prava na distribuciju i monetizaciju emisije na svojoj i drugom platformama.
Prema uslovima novog ugovora, Spotifaj će prodavati oglase i distribuirati „The Joe Rogan Experience“ na nekoliko podkast platformi, uključujući i Jutjub u video formatu.
Posao bi mogao da bude vredan do 250 miliona dolara tokom trajanja ugovora, objavio je Wall Street Journal.
Spotifaj je prvi put potpisao ekskluzivni ugovor ya „The Joe Rogan Experience“ još 2020. godine.
Od tada je ukupna potrošnja podkasta na platformi porasla za 232 odsto, saopštila je kompanija.
To je pomoglo i da rast prihoda od podkasta od 80 odsto od 2021. do 2023. godine.
U to vreme, kompanija je mnogo više ulagala u dovođenje popularnih podkastera isključivo na svoju platformu.
Spotify izuzet od plaćanja naknada u Google Play-u zahvaljujući tajnom dogovoru