Za gotovo 600 mališana širom zemlje obezbeđena je nova zimska oprema zahvaljujući zajedničkoj humanitarnoj akciji KK Partizan i kompanije NIS. Tople zimske jakne i obuća, plišane igračke i slatkiši, ove zime stižu do dece iz socijalno ugroženih kategorija iz Beograda, Novog Sada, Kraljeva, Čačka, Trstenika, Vrnjačke Banje, Raške, Kruševca, Subotice, Sombora i drugih gradova širom Srbije.
Tradicionalnu prazničnu akciju NIS ove godine realizuje u saradnji sa KK Partizan, koji je krajem decembra pozvao svoje navijače da donesu plišane igračke na utakmicu protiv italijanskog Virtusa, a koji su potom na teren ubacili neverovatnih 5.649 plišanih igračaka. Akcija je nastavljena donacijom zimske opreme u organizaciji NIS-a, čiji članovi Kluba volontera su akciju podržali donacijom velike količine slatkiša za decu.
Tim povodom su predstavnici Košarkaškog kluba Partizan i kompanije NIS upriličili celodnevno druženje za više od 100 dece iz Svratišta za decu Beograda i SOS Dečijeg sela Kraljevo, koji su imali prilike da se druže sa svojim košarkaškim idolima, članovima Kluba volontera kompanije NIS i KK Partizan, ali i da prisustvuju utakmici „crno-belih“ protiv Splita u okviru ABA lige.
„Ponosan sam na akciju koju smo sproveli sa našim partnerima iz kompanije NIS. Prelepu sliku koju smo na meču protiv Virtusa poslali u svet, danas smo materijalizovali kroz vrednu donaciju i druženje za koje verujem da će deci ostati u prelepom sećanju. Partizan se sa pravom smatra klubom od nacionalnog značaja, a to se upravo ogleda i kroz ovakve društveno odgovorne akcije kojima pomažemo našem društvu.“ rekao je predsednik KK Patrizan, Ostoja Mijailović.
Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora NIS-a rekao je da kompanija i KK Partizan imaju veoma uspešnu saradnju. „Mi smo danas zajedno ostvarili jednu veliku pobedu. Pobedu u vidu humanitarne akcije, kojom smo pokazali da u profesionalnom sportu nisu važni samo trofeji, već su tu i ljudskost i spremnost da se pomogne onima kojima je to najpotrebnije“ rekao je Smirnov.
„Drago mi je da su se navijači odazvali pozivu i treba voditi računa da se slične akcije organizuju i u budućnosti. Želim da se zahvalim svima koji su učestvovali, kao i kompaniji NIS i naravno ljudima iz mog kluba.“ rekao je Željko Obradović, trener KK Partizan.
Marko Tošić, izvršni direktor Centra za integraciju mladih (Svratište za decu u Beogradu), zahvalio se kompaniji NIS i Košarkaškom klubu Partizan na ovom društveno odgovornom projektu, ali i činjenici da je mališanima omogućeno da provedu vreme sa prvotimcima KK Partizan, dok je Vesna Mraković, direktorka SOS Dečija sela Srbija, rekla je da joj je veoma drago što je njihova organizacija deo ove akcije.
Kompanija NIS deceniju i po posvećeno brine o deci iz osetljivih kategorija i do sada je podržala rad velikog broja ustanova socijalne zaštite i udruženja za brigu o deci. NIS je podržao realizaciju više od 30 projekata, koji su za cilj imali unapređenje kvaliteta života dece i mladih u sistemu socijalne zaštite, a pored toga, zajedno sa svojim volonterima organizuje i tradicionalne akcije darivanja novogodišljih paketa za decu i mlade bez roditeljskog staranja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.