Kompanija Neoplanta, članica Nelt grupe, donirala je preko 118.000 proizvoda u vrednosti od 12,7 miliona dinara humanitarnim organizacijama širom Srbije, čime je podržala zajednice koje se bave pružanjem pomoći najugroženijima.
Donacija obuhvata 115.000 komada pašteta Patelina u različitim ukusima (pileća, ćureća, junior i pileća pikant) i 3.700 komada goveđeg nareska.
„Ponosni smo i srećni što možemo pružiti podršku organizacijama koje prave neizmernu promenu u životima ljudi širom Srbije. Neoplanta veruje u odgovornost prema zajednici, društvu i okolini i ovom donacijom želimo doprineti stvaranju bolje budućnosti, pružiti podršku onima kojima je ona najpotrebnija i zajedno sa našim partnerima graditi održivije i humanije društvo. Mi kao proizvođači hrane ne smemo da dozvolimo da u 21. veku bude gladnih, zato osećamo potrebu da damo doprinos rešenju ovog problema”, istakao je direktor Neoplante, Aco Tomašević.
Donacije su raspodeljene sledećim organizacijama: Banka hrane Beograd, Banka hrane Vojvodine, Centar za socijalni rad Šabac, Organizacija Prijatelj u nevolji i Arhiepiskopija beogradsko-karlovačka za Versko dobrotvorno starateljstvo.
Ova akcija predstavlja samo jedan deo trajnog angažovanja kompanije Neoplanta na društveno odgovornim projektima, koja godinama doprinosi unapređenju kvaliteta života u zajednicama koje je okružuju i deo su njenog poslovnog delovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, ka...
Kompanija Lidl Srbija najavila je novi ciklus povećanja zarada i unapređenja benefita za svoje zaposlene u 2026. godini. Na godišnjem nivou, a uključujući predstojeće januarsko povećanje, zarade najvećeg bro...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.