Kompanija Neoplanta, članica Nelt grupe, donirala je preko 118.000 proizvoda u vrednosti od 12,7 miliona dinara humanitarnim organizacijama širom Srbije, čime je podržala zajednice koje se bave pružanjem pomoći najugroženijima.
Donacija obuhvata 115.000 komada pašteta Patelina u različitim ukusima (pileća, ćureća, junior i pileća pikant) i 3.700 komada goveđeg nareska.
„Ponosni smo i srećni što možemo pružiti podršku organizacijama koje prave neizmernu promenu u životima ljudi širom Srbije. Neoplanta veruje u odgovornost prema zajednici, društvu i okolini i ovom donacijom želimo doprineti stvaranju bolje budućnosti, pružiti podršku onima kojima je ona najpotrebnija i zajedno sa našim partnerima graditi održivije i humanije društvo. Mi kao proizvođači hrane ne smemo da dozvolimo da u 21. veku bude gladnih, zato osećamo potrebu da damo doprinos rešenju ovog problema”, istakao je direktor Neoplante, Aco Tomašević.
Donacije su raspodeljene sledećim organizacijama: Banka hrane Beograd, Banka hrane Vojvodine, Centar za socijalni rad Šabac, Organizacija Prijatelj u nevolji i Arhiepiskopija beogradsko-karlovačka za Versko dobrotvorno starateljstvo.
Ova akcija predstavlja samo jedan deo trajnog angažovanja kompanije Neoplanta na društveno odgovornim projektima, koja godinama doprinosi unapređenju kvaliteta života u zajednicama koje je okružuju i deo su njenog poslovnog delovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.