Srbija

01.03.2024. 15:28

Autor: Nova Ekonomija

Film „Čuvari formule” u EON Video klubu za dva dana pogledalo 40.000 ljudi

Ilustracija: SBB

Srbija

01.03.2024. 15:28

Za samo dva dana od kada je postao dostupan u EON Video klubu, film „Čuvari formule“ je pogledalo 40.000 ljudi! Najnovije ostvarenje Dragana Bjelogrlića je od 25. februara dostupno svim SBB korisnicima potpuno besplatno u EON Video klubu i ubedljivo je najgledaniji sadržaj, saopštila je kompanija SBB.

„SBB kompanija je unapredila svoj EON Video klub novim izgledom,
funkcionalnostima i ekskluzivnim sadržajem, što je doprinelo tome da se gledanost Video kluba od sredine februara povećala za preko 40 odsto“, navode u toj kompaniji.

Nedavno je unapređen i EON Video klub u kome korisnici mogu da skinu sadržaj i pogledaju ga naknadno, ukoliko nemaju internet konekciju.

„Unapređeni EON Video klub pruža novi nivo iskustva gledanja sadržaja i dizajniran je da preporuči najgledaniji, najnoviji, žanrovski sadržaj prema uskusu svakog pojedinačnog korisnika“, navodi SBB.

Ljubitelji domaćih serija imaju mogućnost da pre emitovanja na televiziji Nova bindžuju novu seriju „Vreme smrti“ po motivima istoimene knjige Dobrice Ćosića.

„Ne propustite priliku da bindžujete i seriju „Vreme smrti” u okviru istoimenog kataloga i premijerno pogledate svih 15 epizoda prve sezone odjednom, po ceni od 690 dinara.“

Uslugu možete da aktivirate putem MojSBB naloga i pozivom našeg Kontakt centra na 19900. Cela sezona serije dostupna je za gledanje 30 dana od trenutka aktivacije. Beskrajna zabava vas čeka u EON Video klubu uz preko 25.000 naslova.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.