U Medija centru u Beogradu, u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji”, svečano su uručena priznanja „Miljenik potrošača”, „Moj izbor” i „Dobročinitelj”.
Priznanja „Miljenik potrošača” se dodeljuju, isključivo na osnovu glasova potrošača, omiljenim brendovima na srpskom tržištu bez obzira na poreklo brendova ili poreklo kompanija u čijem vlasništvu se ti brendovi nalaze. Ove godine nagrade su uručene po četvrti put, a osvojili su ih: Ceresit u kategoriji „Građevinarstvo”, Lidl Srbija u kategoriji „Trgovina”, Smoki u kategoriji „Grickalice”, neXt u kategoriji „Bezalkoholni napici” i Legend World Wide u kategoriji „Odeća i proizvodi od tekstila”.
Priznanja „Moj izbor”, koja se dodeljuju najboljim domaćim proizvodima i brendovima, ove godine uručena su po četrnaesti put, a potrošači su odlučili da nagradu „Moj izbor” dobiju: Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine” Zaječarsko u kategoriji „Pivo”, Merix u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu” i Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva”. Forma Ideale osvojila je najviše glasova potrošača u kategoriji „Nameštaj”, a Plazma keks u kategoriji„Slatkiši”.
U okviru svečanosti uručene su i nagrade „Dobročinitelj”, za najodgovornije kompanije i organizacije u Srbiji. Cilj akcije Dobročinitelj jeste podsticanje organizacija i pojedinaca u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, da čuvaju životnu sredinu, kao i da pomažu građanima kojima je pomoć neophodna. Takođe, cilj je podsticanje kompanija koje posluju u Srbiji da budu društveno odgovorne i da doprinesu poboljšanju života svojih zaposlenih, njihovih porodica i društva u celini.
Dobitnici priznanja Dobročinitelj2024, za društveno odgovorne aktivnosti tokom 2021, 2022. i 2023. godine su: dm drogerie markt d.o.o, Wiener Städtische osiguranje a.d.o, Banca Intesa a.d, Heineken Srbija d.o.o, Kompanija Bambi a.d. i Banka hrane Vojvodina.
Priznanje za kontinuirani doprinos zajednici pripalo je Naftnoj industriji Srbije za 15 godina sprovođenja programa „Zajednici zajedno”, putem kog kompanija doprinosi razvoju 13 lokalnih zajednica u našoj zemlji, a Zlatnu plaketu „Dobročinitelj” zasluženo je osvojilo Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka NURDOR, za svoj nemerljivi doprinos i podršku ne samo deci, već i svim porodicama koje sa svojim najmlađima prolaze kroz ovu vrstu lečenja.
Kampanju „Najbolje u Srbiji” već četrnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija” u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok