
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
Prolećni 53. po redu Perwoll Fashion Week održaće se od 10. do 17. aprila, a najveći deo sadržaja održaće se u Hangaru u Luci Beograd. Ova manifestacija posetiocima će doneti ne samo brojne revije, već i bogat Fashion&Art program, osavremenjen koncept dodele nagrade Boris Nikolić za savremeni modni izraz, kao i Cirkularni dan koji će se održati u KC Grad.
Pobednici prošlogodišnjeg konkursa Rethink Fashion by Perwoll, Marija, Emilija i Nikola, 11. aprila će po prvi put održati svoje samostalne revije, i pokazati svoju bezgraničnu kreativnost. Njihova posvećenost REdizajnu, REcikliranju i REgeneraciji omogućila im je da svoju profesionalnu karijeru započnu na najznačajnijoj modnoj manifestaciji u regionu.
Perwoll uz #RethinkFashion kampanju i podršku konkursu Fashion Incubator, iz godine u godinu ohrabruje talentovane mlade dizajnere, kao i perspektivu mode koja je odgovorna prema zajednici i životnoj sredini. Osim toga, Perwoll Fashion Week predstaviće i posebnu reviju „Angelinina haljina“, posvećenu Angelini Aćimović, devojčici koja je stradala u majskim događajima u osnovnoj školi Vladislav Ribnikar. Ova revija predstaviće kolekciju haljina koje su kreirane na osnovu Angelininih crteža, a u čijoj izradi je učestvovalo više od 25 dizajnera.
Ovogodišnja manifestacija kreirana je u saradnji sa AI – Veštačkom Inteligencijom, u duhu inovacija i prolećnog maštanja. Najvrednije, najkreativnije i najlepše stvari nastaju upravo spajanjem nespojivog, miksovanjem različitosti i njihovim stapanjem u nešto novo i kompatibilno. Čovek taj koji stvara, kreira, mašta i teško ga je zameniti, AI je samo prigodan alat koji može biti od velike pomoći. Zato je slogan ove modne nedelje MaštAI!
Brend Perwoll već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Podsticanje održivosti u svakodnevnom pristupu modi jedan je od prioriteta Perwoll brenda koji omogućava da zamislimo lepšu i zeleniju budućnost. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa istaknutim modnim događajem Belgrade Fashion Week, nastavlja se ove godine, i prožeta je novim sloganom #RethinkNew.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...

Održivost Vesti iz izdanja društvena odgovornost
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE