Super Kartica, najveći program lojalnosti na domaćem tržištu u 2016. godini je svoje najvernije korisnike nagradio novčanim vaučerima za kupovinu u ukupnoj vrednosti od čak 600 miliona dinara.
Pored novčanih vaučera, korisnici progama lojalnosti su svakodnevno mogli da izaberu jedan ili više od hiljadu proizvoda i usluga sa oznakom Super cena uz Super Karticu i time ostvare dodatne uštede.
Super Kartica okuplja petnaest vodećih maloprodajnih lanaca i kompanija partnera (IDEA, RODA, MERCATOR, NIS PETROL, GAZPROM, Sberbank, Mastercard®, DDOR osiguranje, Vip Mobile, Modiana, INTERSPORT, Avenija mode, Beautique, BENU Apoteka i Galerija Podova) iz različitih sektora, sa kojima konstantno unapređuje i širi broj pogodnosti za korisnike programa. Široka mreža prodajnih objekata, kao i široka lepeza usluga i proizvoda u okviru kojih se koristi Super Kartica čini ovaj program jedinstvenim na domaćem tržištu.