Na Međunarodnom sajmu robnih marki „PLMA2024“, koji će se održati u Amsterdamu 28. i 29. maja nastupiće 35 kompanija iz Srbije u okviru dva nacionalna štanda.
Njihov nastup organizuju Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS).
Na toj svetskoj sajamskoj manifestaciji Srbija se tradicionalno predstavlja pod sloganom „Vaše ime, naš kvalitet“ (Your Name, Our Quality).
Srpski proizvođači predstaviće proizvodne programe u Hali za prehrambene proizvode, kao i u Hali za neprehrambene proizvode.
U okviru prehrambenog štanda, 28 firmi iz Srbije ponudiće proizvode od smrznutog voća i povrća, niskokaloričnih džemova i voćnih namaza, preko ovsenih kaša, sušenog i čokoladiranog voća i slatkiša do raznih vrsta testenina, namaza, gotovih supa.
Na tom štandu izlažu: Agranela, Budimka, Candy Rush, Cg Foods Europe, Itn Group, Jaffa, Laki, Moravka Pro, Master Fruts, Min Komerc, Minela, Mitsides Points, Nn Tel, Ns Bomi, Packom International, Prest, Cold Presso, Yumis, Stanić, Frucom Food, Don Don, Aleksandrija Fruška Gora, Dem, M Pet Pr, Jugotrejd, Unijapak, Flora i Zdravo Organik.
Sa druge strane, proizvodni programi srpskih izlagača u neprehrambenoj hali promovisaće plastičnu ambalažu sa primenom u različitim industrijama, drvenu ambalažu, kozmetičke proizvode, kućnu hemiju, pribor za manikir, pedikir, negu lica.
U Hali za neprehrambene proizvode predstaviće se sedam izlagača: Hemijska industrija Nevena, Umprom, Dalia, DIN tim, JMC, Ultrapapir i Beohemija.
Amsterdam će ove godine okupiti oko 15.000 svetskih trgovaca, koji predstavljaju supermarkete, hipermarkete, diskonte, robne kuće, apoteke kao i uvoznike, distributere, konsultante, agente za prodaju i stručnjake za ambalažu i dizajn sa ciljem sagledavanja novih poslovnih ponuda, proizvoda i tehnoloških inovacija.
U 2023. godini na sajmu je učestvovalo više od 2.900 izlagača iz 70 zemalja. Sajam je posetilo preko 14.000 stručnih posetilaca iz 120 zemalja.