Program plaćene stručne praksenamenjen studentima i srednjoškolcima u trajanju od šest meseci, za pozicije u sektorima prodaje i proizvodnje: prilika da mladi steknu vredno iskustvo uz mogućnost stalnog zaposlenja u kompaniji posvećenoj ljudima i vernoj zdravlju
Kompanija Galenika je pokrenula novi program stručne prakse za mlade kadrove pod nazivom „Zdrav početak“. Ovaj program je primer strateške opredeljenosti kompanije da ulaže u znanje i specijalizovanu praksu za mlade kadrove na stručnim pozicijama, kroz detaljno razvijen, savremen mentorski program koji vode menadžeri iz kompanije. Pored toga, Galenika praktikantima nudi stručno vođene projektne zadatke, aktivno učešće u poslovnim projektima i razvoj karijere uz mogućnost stalnog zaposlenja nakon završenog programa.
Kome je Galenikin program namenjen i kakve mogućnosti pruža?
Program je namenjen apsolventima i svršenim studentima osnovnih studija medicinskih, farmaceutskih i stomatoloških nauka Univerziteta u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, kao i svršenim srednjoškolcima tehničkih srednjih škola u Beogradu. Pre svega, program je namenjen mladim ljudima koji ispunjavaju uslove programa i imaju želju da se usavršavaju u farmaceutskoj industriji, u jednoj od vodećih kompanija. Šestoro odabranih studenata i 10 odabranih srednjoškolaca će dobiti mogućnost pohađanja Galenikinog programa.
„Galenikin „Zdrav početak“ je nastavak dosadašnjeg ulaganja u zajednicu i edukaciju, i dodatna ilustracija posvećenosti kompanije ljudima. U ovom programu fokus nam je na mladima koji su stekli stručna znanja i nalaze se na pragu svoje karijere. Program je posebno atraktivan onima koji su zainteresovani da svoju karijeru započnu u uspešnoj i modernoj farmaceutskoj kompaniji sa regionalnim prisustvom, koja razume potrebu za stalnim razvojem u skladu sa napretkom farmaceutske industrije, tehnologije i zdravstvenih potreba. Mladima ćemo obezbediti profesionalnu podršku i motivaciju koje su im potrebne da postanu vrhunski stručnjaci u našoj industriji, kao i sjajne kolege“, izjavila je Jelena Parojčić, izvršna direktorka za ljudske resurse u kompaniji Galenika.
Program kandidatima pruža priliku da prepoznaju svoje znanje i potencijale, kao i da se povežu sa kolegama. Ovo je mogućnost da se upoznaju sa okvirima poslovanja u farmaceutskoj industriji, tehnologijom, asortimanom, tržišnim izazovima i prednostima rada u Galenici, kao i da već stečena teorijska znanja upotrebe u praksi. Posebno važan element je i posvećenost iskusnih Galenikinih menadžera učesnicima prakse kroz mentorstvo, a po uspešnom završetku programa kompanija nudi priliku mladima da započnu profesionalnu karijeru u Galenici.
Lideri razvoja industrije
Galenika je kompanija eksperata koja zapošljava više od 800 ljudi u koje kontinuirano ulaže, u Srbiji i regionu. Prošle godine je realizovano čak 6.359 sati obuka. Ove godine je u toku dodatni razvoj Galenika E-learning platforme za zaposlene, sa novim mogućnostima za digitalno učenje.
Posvećenost edukaciji obuhvata i pozitivan uticaj na partnere i podršku edukaciji zdravstvenih radnika i farmaceuta. Galenika Akademija je program namenjen stručnoj javnosti i prošle godine je imao čak 11 hiljada polaznika, što čini 70% apotekarske zajednice u Srbiji. Kompanija je razvila i Galiverse edukativnu aplikaciju za farmaceute i tehničare u apotekama koju koristi dve hiljade apoteka, kao i 4500 stručnih korisnika.
Galenika je pre dve godine pokrenula Galenika Medical Journal – prvi stručni časopis na maternjem jeziku za lekare, koji je sada pored Srbije dostupan i stručnoj javnosti u regionu.
Galenika ulaže u promociju prevencije i edukaciju mladih kroz svoj društveno-odgovoran projekat „Zdravo dvadesete“ u okviru kog već četiri godine zaredom sprovodi program stručne, plaćene prakse namenjene studentima osnovnih i master studija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok