McDonald’s Srbija je pokrenuo platformu pod nazivom “Malim koracima do velikih promena” u okviru koje se nalaze svi projekti i inicijative kompanije koji se odnose na akcije vezane za klimatske promene, zaštitu prirodnih resursa, smanjenje otpada i prelazak na održivu ambalažu i igračke, ali i niz volonterskih i akcija podrške lokalnoj zajednici.
“Aktivni smo u oblasti Energy savings. Restorani imaju plan uključivanja opreme. Cilj je da se oprema uključuje postepeno i u terminima kada je potrebna. Na taj način smanjuje se potrošnja električne energije. Takođe kroz plan održavanja opreme se utiče na potrošnju energije – čisćenjem kondenzatora na rashladnim uređajima. Restoranski klima sistemi imaju rekuperatore energije. Koristimo izvlačenje vazduha iz restorana za dogrevanje ili rashlađivanje ulaznog vazduha u zavisnosti od doba godine i spoljašnje temperature. Na taj način štedimo energiju“ rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s Srbija.
McDonald’s u Srbiji od početka poslovanja podržava udruženja i institucije koje se bave decom. Kompanija pune dve decenije podržava udruženje KEC MNRO koje brine o mladima sa smetnjama u razvoju i to kroz inkluziju mladih koji jednom nedeljno dolaze u McDonald’s restorane i pomažu u određenim poslovima i druže se sa zaposlenima i gostima i na taj način osećaju da su deo zajednice.
Za 36 godina koliko kompanija posluje u Srbiji kroz donaciju novca iz „humanitarnih kasica“, što su donacije gostiju kompanije McDonald’s, podržano je više od 100 institucija, asocijacija i udruženja. McDonald’s sopstvenim novčanim donacijama je takođe podržao različite edukativne, sportske, zdravstvene i kulturne organizacije. Pored toga svakog meseca kompanija donira određenu količinu obroka ugroženim grupama naših sunarodnika u svim sredinama u kojima ima restorane.
Tokom svih ovih godina kompanija McDonald’s Srbija je donirala više od 7000 knjiga i slikovnica vrtićima, bibliotekama osnovnih škola i gradskim bibliotekama. Organizovan je veliki broj edukativnih radionica, dodeljene su stipendije talentovanim srednjoškolcima i studentima, donirane su Pančićeve omorike za dvorišta 12 osnovnih škola širom Srbije.
U okviru Happy Readers programa od 2019. u okviru Happy Meal ponude deci su na raspolaganju i knjige na različite teme – preko 350000 knjiga roditelji su odabrali za decu za ovih 5 godina, a istraživanja pokazuju kako je čitanje važno jer podstiče maštu, učenje i razumevanje.
Naš klub „Mek volonteri“ se trudi da svakog meseca učestvuje u različitim društveno korisnim i odgovornim akcijama, kao što su pravljenje nakita i kićenje jelke sa mladima iz Kreativno edukativnog centra, ozelenjavanje gradskih površina, podrška u pripremi radionica „Dan dečije igre u prirodi“.
Akcije koje kompanija preduzima – zajedno sa svojim partnerima i dobavljačima širom sveta omogućavaju podršku lokalnim zajednicama, uprkos nepredviđenim globalnim izazovima. Samo zajedno kroz podršku možemo učiniti da svet u kome živimo bude bolje mesto i nama i generacijama koje dolaze. Samo zajedno malim koracima možemo doći do velikih promena.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok