Kompanija Henkel Srbija, sada već tradicionalno, petu godinu zaredom, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) i udruženjem Calypso realizuje projekat „Volim reku, a ti?“ koji za cilj ima očuvanje vodenih površina širom Srbije. Proteklog vikenda organizovane su dve akcije čišćenja u Kruševcu i u Užicu.
U subotu, zaposleni kompanije Henkel zajedno sa ostalim saradnicima uspešno su očistili više od 1,5 tone otpada sa jezera Ćelije. Akcija čišćenja nastavila se i u nedelju kada je sa lokacije jezera Vrutci, u blizini Užica, uspešno uklonjeno više 150 kg otpada. Ukupno je sa ove dve lokacije izvučeno 1,65t otpada što predstavlja uspešan početak ove sezone čišćenja vodenih površina.
„Saradnja sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti u okviru projekta „Volim reku, a ti?“ zaista je postala tradicija, s obzirom na to da aktivnosti čišćenja vodenih površina sprovodimo već petu godinu zaredom udruženim snagama. Ponosni smo na naš doprinos zaštiti životne sredine, i nastavićemo da ulažemo svoje resurse u kreiranje ,zelene’ budućnosti“, izjavila je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.
Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije kazala je: „Veoma smo ponosni na nastavak saradnje sa kompanijom Henkel u cilju očuvanja prirodnog bogatstva naše zemlje, i nadamo se da će ovaj projekat nastaviti da doprinosi tom cilju i tokom narednih godina. Mislim da je jako važno da kroz ovakve i slične akcije edukujemo članove zajednice o ekološkim pitanjima i načinima na koje svako može da pomogne, kako bismo udruženim snagama postizali značajne i održive rezultate“.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri godine prikupljeno je više od 8,5 tona otpada i organizovane su 24 akcije čišćenja širom Srbije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok