Fenomen glampinga u Srbiji
Glamping, ili glamurozno kampovanje, predstavlja savršenu kombinaciju prirode i udobnosti. Ovaj fenomen omogućava ljudima da uživaju u prirodnom okruženju bez odricanja od luksuznih pogodnosti. U poslednje v...
U poslovnom svetu, ručak nije samo obrok, već i prilika za izgradnju odnosa, razmenu ideja i, na kraju, postizanje poslovnih dogovora.
Evo nekoliko ključnih pravila koja treba imati na umu kada sa poslovnim saradnicima, budućim ili aktuelnim, idete na ručak.
Odeća bi trebalo da bude prilagođena prilici. Odelo ili elegantna poslovna odeća su često najbolji izbor. Treba izbegavati preterano opuštenu ili nepristojnu odeću.
Poštovanje vremena je od suštinskog značaja u poslovnom svetu. Zato je važno stići na dogovoreni sastanak na vreme ili, još bolje, nekoliko minuta ranije.
Na poslovnom ručku treba pratiti osnovna pravila bontona za stolom – sedenje pravo, držanje lakta van stola, ne govoriti punih usta i koristiti pribor za jelo na pravilan način.
Tu ne postoje pravila jer svako na ručku može da izabere da pojede ono što voli, što mu u tom trenutku najviše odgovara. Svakako je bolje da obrok bude „laganiji“, bilo bi dobro izbegavati alkohol u preteranim količinama, posebno ako se radi o formalnom poslovnom okruženju.
Tema razgovora tokom poslovnog ručka je profesionalna, što znači da treba izbegavati političke, verske ili kontroverzne teme koje bi mogle dovesti do napetosti ili neslaganja.
Ono što je važno na poslovnom sastanku je pažljivo slušati sagovornika i dati mu do znanja da ste zainteresovani za ono što govori.
Postoje pravila i kada se radi o plaćanju računa, tako da se vodi kao pristojno da račun plati domaćin ručka, odnosno onaj koji je pozvao.
Ako je ručak deo poslovnog dogovora, važno je jasno definisati ko će platiti račun pre nego što se sedne za sto.
Pravila ponašanja na poslovnom ručku nisu sveto pismo, ali su bitna jer to govori dosta o profesionalnosti, poštovanju prema kolegama i poslovnim partnerima i bitan su korak u izgradnji poslovnih odnosa. Svakako doprinosi i postizanju poslovnih ciljeva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Glamping, ili glamurozno kampovanje, predstavlja savršenu kombinaciju prirode i udobnosti. Ovaj fenomen omogućava ljudima da uživaju u prirodnom okruženju bez odricanja od luksuznih pogodnosti. U poslednje v...
Na našem turističkom tržištu sve su popularnija putovanja na daleke destincije. Ovaj trend je nastavljen u godinama nakon Covid-a zbog sve viših cena putovanja po Evropi. Neke od najpopularnijih destinacija ...
Zatvorite oči i pokušajte za trenutak da zamislite savremeni svet bez PlayStation konzole za igrice? Probajte da izbrišete iz sećanja sve one kućne žurke po ružnom vremenu, uzbudljive turnire u PES-u sa or...
Globalni tehnološki brend HONOR ponovo je potvrdio svoju vodeću poziciju na tržištu tehnologije, predstavivši niz inovativnih uređaja i osvojivši 39 nagrada „Best of IFA”. HONOR Magic V3 postavlja nove stand...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE