Osnovna škola „Dragan Kovačević“ iz Beograda, uručila je na svečanoj proslavi povodom Dana škole, zahvalnicu kompaniji NIS za doprinos u obrazovanju i vaspitanju učenika sa smetnjama u razvoju i invaliditetom. Zahvalnicu u ime kompanije NIS primila je Sandra Šmanja iz Sektora za društveno odgovorno poslovanje.
Proslava Dana škole obeležena je manifestacijom „Budi drug – Zajedno za društvenu odgovornost i inkluziju“. Tim povodom je i svečano puštena u rad kosa stepenišna platforma koja je donacija kompanije NIS, vredna više od tri miliona dinara.
„Samo svi zajedno možemo da stvorimo bolje uslove za obrazovanje naše dece, a to i jeste naša obaveza. Sva deca vole da uče i otkrivaju i nijedno dete se ne razlikuje po tome, a naše je da im učinimo školu lepšim i boljim mesto za odrastanje“, rekla je Aleksandra Čamagić, gradska sekretarka za obrazovanje i dečiju zaštitu, dok je Silvana Pavlović, direktorka OŠ „Dragan Kovačević“, istakla značaj društveno odgovornih kompanija koje doprinose da učenici imaju što bolje uslove za rad i zahvalila kompaniji NIS na donaciji. Sandra Šmanja zahvalila se školi i gradu Beogradu na divnoj saradnji i partnerstvu.
Projekat je realizovan u okviru društveno odgovornog programa „Zajednici zajedno“ koji kompanija NIS sprovodi punih 15 godina i koji je u 2023. godini bio posvećen nauci i obrazovanju, kroz unapređenje nastavnog procesa i infrastrukture objekata osnovnih i srednjih škola, ali i podršku radu i razvoju naučnih ustanova.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.