Ovogodišnji regionalni konkurs #OkvirPodrške bio je usmeren na inovativne kompanije, udruženja i organizacije, kao i njihove ideje koje unapređuju i obogaćuju naše društvo i rešavaju izazove kao što su prekomerna upotreba digitalnih tehnologija među mladima, vršnjačko nasilje, kršenje ljudskih prava, rodna ravnopravnost, siromaštvo, kao i izazovi uzrokovani demencijom i drugim bolestima.
Prijavilo se čak 300 kompanija sa svojim održivim idejama i rešenjima, a ukupno 55 održivih projekata, od kojih je čak deset iz Srbije, plasiralo se u regionalno finale.
Među prijavljenima koji su se predstavili široj publici je i organizacija Evo ruka iz koje su istakli da su veoma ponosni što su imali priliku da učestvuju na konkursu. Njihov projekat se bavi pružanjem različitih oblika podrške porodicama sa decom i mladima sa smetnjama u razvoju i invaliditetom, a dodatno navode da im je drago što su uspeli da se plasiraju u finale.
Organizacija „Evo ruka“Foto: Fotocentar Odbrana
Jedan od finalista konkursa je i novosadsko udruženje Vera, ljubav, nada, koje je predstavilo jedinstven projekat Približimo se jedni drugima. Cilj im je da podrže muzičko stvaralaštvo, edukaciju i muzikoterapiju osoba sa invaliditetom, i tako im obezbede veću vidiljivost i društvenu integraciju. Ova organizacija postoji već 14 godina, a njihov inkluzivni hor ISON je jedini ovog tipa u Evropi.
Najbolji projekat iz Srbije je aplikacija za podršku osobama sa invaliditetom koju je kreirala kompanija Inclusio, i tako osvojila drugo mesto na konkursu, uz nagradu od 30.000 evra. Pobednik konkursa je slovenačka kompanija Krožnik kojoj je pripalo 50.000 evra i čiji projekat povezuje potrošače sa restoranima, kafićima i pekarama, u cilju smanjenja količine generisanog otpada od hrane. Treće mesto i nagrada u iznosu od 20.000 evra pripali su crnogorskoj digitalnoj agenciji Alicorn, sa platformom Zuno Games koja kroz interaktivne igre motiviše i podstiče osnovce da uče kroz zabavu.
Ovaj konkurs je pokrenut je pre četiri godine sa ciljem da podrži i popularizuje održive modele poslovanja, a u poslednje dve godine se proširuje i na projekte koji unapređuju zajednice i doprinose održivom regionalnom razvoju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija najavila je novi ciklus povećanja zarada i unapređenja benefita za svoje zaposlene u 2026. godini. Na godišnjem nivou, a uključujući predstojeće januarsko povećanje, zarade najvećeg bro...
Program „Zajedno ka nuli“ deo je globalne poslovne strategije kompanije. Smatramo da jedino strateškim pristupom pitanju održivosti možemo zaista da budemo društveno odgovorni, ali i da budemo pioniri u mnog...
McDonald’s Srbija je u ponedeljak, 22. decembra, organizovao jedinstvenu humanitarnu aukciju kultnog narandžastog kauča iz TV serije „Prijatelji“, na kojoj su partneri i saradnici kompanije licitirali kako b...
Nekonvencionalan, razigran i emotivno snažan, „Arjačkinje barjačkinje, koga ćete“ izdvojio se među više od 300 pristiglih rukopisa i poneo titulu pobedničkog romana četvrtog ciklusa Konkursa za najbolji neob...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.