Ovogodišnji regionalni konkurs #OkvirPodrške bio je usmeren na inovativne kompanije, udruženja i organizacije, kao i njihove ideje koje unapređuju i obogaćuju naše društvo i rešavaju izazove kao što su prekomerna upotreba digitalnih tehnologija među mladima, vršnjačko nasilje, kršenje ljudskih prava, rodna ravnopravnost, siromaštvo, kao i izazovi uzrokovani demencijom i drugim bolestima.
Prijavilo se čak 300 kompanija sa svojim održivim idejama i rešenjima, a ukupno 55 održivih projekata, od kojih je čak deset iz Srbije, plasiralo se u regionalno finale.
Među prijavljenima koji su se predstavili široj publici je i organizacija Evo ruka iz koje su istakli da su veoma ponosni što su imali priliku da učestvuju na konkursu. Njihov projekat se bavi pružanjem različitih oblika podrške porodicama sa decom i mladima sa smetnjama u razvoju i invaliditetom, a dodatno navode da im je drago što su uspeli da se plasiraju u finale.
Organizacija „Evo ruka“Foto: Fotocentar Odbrana
Jedan od finalista konkursa je i novosadsko udruženje Vera, ljubav, nada, koje je predstavilo jedinstven projekat Približimo se jedni drugima. Cilj im je da podrže muzičko stvaralaštvo, edukaciju i muzikoterapiju osoba sa invaliditetom, i tako im obezbede veću vidiljivost i društvenu integraciju. Ova organizacija postoji već 14 godina, a njihov inkluzivni hor ISON je jedini ovog tipa u Evropi.
Najbolji projekat iz Srbije je aplikacija za podršku osobama sa invaliditetom koju je kreirala kompanija Inclusio, i tako osvojila drugo mesto na konkursu, uz nagradu od 30.000 evra. Pobednik konkursa je slovenačka kompanija Krožnik kojoj je pripalo 50.000 evra i čiji projekat povezuje potrošače sa restoranima, kafićima i pekarama, u cilju smanjenja količine generisanog otpada od hrane. Treće mesto i nagrada u iznosu od 20.000 evra pripali su crnogorskoj digitalnoj agenciji Alicorn, sa platformom Zuno Games koja kroz interaktivne igre motiviše i podstiče osnovce da uče kroz zabavu.
Ovaj konkurs je pokrenut je pre četiri godine sa ciljem da podrži i popularizuje održive modele poslovanja, a u poslednje dve godine se proširuje i na projekte koji unapređuju zajednice i doprinose održivom regionalnom razvoju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, koja ove godine obeležava 18 godina postojanja, Apatinska pivara donirala je 20 alkometara najnovije generacije Upravi saobraćajne policije. Na ovaj način obeležen je ...
Kako je elektromobilnost ne samo tema budućnosti, već i sadašnjost modernog transporta i putovanja, OMV Srbija sa svojim partnerom Charge&GO nastavlja sa širenjem mreže elektropunjača širom Srbije. Najno...
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM" održava se ove godine po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival će po prvi put odlikovati kampanje u novoj R...
Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji stekao je laskavu poziciju lidera u nedavnom izveštaju kompanije Verdantix pod naslovom „Zeleni kvadrant: izgradnj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok