Kompanija Lidl Srbija nastavlja realizaciju projekta „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, koji već treću godinu zaredom sprovodi u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS. Dodatnim obeležavanjem parking mesta namenjenim osobama sa invaliditetom na parkinzima ispred svojih prodavnica i intenzivnom komunikacijom o značaju ove teme,
Lidl pored podrške, pruža pozitivan primer društvu i podiže svest javnosti o potrebama i pravima osoba sa invaliditetom. Ovogodišnji ciklus projekta počinje danas simboličnom aktivacijom „Uspomena sa Lidl parkinga“ koja će se u narednom periodu odvijati u čak sedam gradova u kojima se nalaze Lidl prodavnice.
„Uspomena sa Lidl parkinga“ sačekaće nesavesne vozače koji su svoje automobile nepropisno parkirali na mestima namenjenim osobama sa invaliditetom na parkinzima nekih od Lidl prodavnica u Beogradu, Čačku, Užicu, Zrenjaninu, Nišu, Prokuplju i Novom Pazaru. Bahati vozači će kao deo inicijative dobiti fotografiju svog vozila sa porukom koja skreće pažnju na to koliko ovakav način parkiranja može uticati na svakodnevicu drugih.
Kompanija Lidl Srbija ovim aktivnostima, kao i prethodnih godina, podiže svest o značaju međusobnog poštovanja i ukazuje na mnogobrojne prepreke na koje nailaze osobe sa invaliditetom, usled nedovoljno razvijene svesti javnosti i vozača o njihovim potrebama.
Snažne poruke, koje se prenose putem brojnih aktivnosti projekta „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, tokom prethodne dve godine, naišle su na veliko odobravanje javnosti i probudile su želju mnogih građana da na svoj način doprinesu rešavanju izazova sa kojima se pri parkiranju suočavaju osobe sa invaliditetom. Kompanija Lidl nastoji da svaki segment svog poslovanja ispuni brigom o zajednici i potrebama svih njenih članova, ali i da edukuje javnost o različitostima koje ne moraju biti prepreka, već osnov solidarnosti i podrške u svakodnevnom životu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok