Podrška preduzetnicama ključna je za ekonomski rast i razvoj, ali i inovacije jedne zemlje. Kompanija Visa s radošću nastavlja kampanju She’s Next i ove godine, koja je do sada okupila već 10.000 žena koje žele do započnu svoj biznis. Nova sezona donosi brojne edukativne sadržaje, zanimljive aktivnosti i pored toga finansijske grantove. Ova inicijativa pruža sveobuhvatnu podršku ženama koje teže da unaprede svoje poslovne veštine i ostvare preduzetničke ambicije.
Kako bi se ovog leta osvežile tokom letnjih vrućina u julu i avgustu, planirana je letnja edukacija koja uključuje četiri potpuno besplatneonline sesije. Ovi sadržaji imaju za cilj da ojačaju i inspirišu učesnice u njihovom poslovnom razvoju.
Prva online sesija u sklopu letnje edukacije fokusiraće se na kreiranje atraktivnih videa, i to sa ciljem da preduzetnice na što bolji način predstave svoje proizvode i usluge na društvenim mrežama. Predavačica će biti Lora Đurović, stručnjakinja sa dugogodišnjim iskustvom u video produkciji, autorka kursa za snimanje i montažu video sadržaja pomoću telefona.
Online sesija Kreiranje videa u okviru nove sezone kampanje She’s Next biće besplatna za sve zainteresovane i održaće se u sredu, 31. jula, s početkom u 18.30 časova putem Zoom platforme (link ka sesiji). Ova online sesija pruža jedinstvenu šansu za sve žene koje žele da unaprede svoje veštine i znanje u oblasti preduzetništva, omogućavajući im da se međusobno povežu, uče i rastu u inspirativnom okruženju.
Za ulazak na besplatnu online sesiju Kreiranje videa, zakazanoj za sredu, 31. jul u 18.30 časova, kliknite na link: https://zoom.us/j/98184267063
Na incijativu kompanije Visa, u okviru projekta She’s Next formirana je zajednica žena koje žele da se ekonomski osamostale a koja broji 10.000 preduzetnica, spremnih da dele znanje i iskustva. Projekat je dobio podršku od vodećih imena biznis scene, dok je Veliki edukativni događaj okupio preko 1.300 inspirativnih žena koje su se obogatile novim znanjima.
Za dodatne informacije i prijavu, pratite najnovije obaveštenja u vezi sa kampanjom She’s Next putem linka.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok