Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju, koja je osnovana sredinom maja, uskoro će raspisati tender za kampanju namenjenu unapređenju ugleda Srbije u svetu.
Konkretno, Kancelarija će u postupku javne nabavke da izabere jednu ili više kompanija koja će da realizuje ovu kampanju.
Sama nabavka još uvek nije pokrenuta, ali je na Portalu javnih nabavki najavljeno njeno pokretanje za 5. septembar, odnosno objavljeno je prethodno informativno obaveštenje u kojem se navodi da Kancelarija planira raspisivanje ovakvog tendera.
Za sada nema dodatnih detalja o tome šta će sve predviđeno u okviru kampanje, a ni koliko će to sve da košta. Nešto više informacija će biti poznato kada ovaj tender bude zvanično objavljen.
Pored ovog tendera, u planu je i tender za usluge u sferi digitalnog promovisanja Srbije, kao i za usluge organizovanja događaja u zemlji i inostranstvu.
Podsetimo, Vlada Srbije je sredinom maja osnovala Kancelariju za javnu i kulturnu diplomatiju koja treba da se bavi stručnim poslovima koji se odnose na učešće u obaveštavanju domaće i strane javnosti o potencijalima i nacionalnim interesima Srbije, kao i učešće u aktivnostima „u cilju predstavljanja srpske kulture, istorije, vrednosti, duhovnosti, umetnosti, jezika, nauke i sporta u svetu“.
Kancelariju kao vršilac dužnosti direktora vodi Arno Gujon, koga je Vlada Srbije postavila na tu funkciju na period od šest meseci.
Gujon je ranije bio i državni sekretar, kada se bavio odnosima sa dijasporom kao i sa srpskom zajednicom na Kosovu i Metohiji.
Kancelariji je u junu prebačeno je 367,51 miliona dinara (oko 3,1 miliona evra) iz tekuće budžetske rezerve za redovan rad.
Za kancelariju Arnoa Gujona 367 miliona dinara iz budžetske rezerve, saznaje Nova ekonomija