Svet

06.08.2024. 15:14

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

Huawei u segmentu savitljivih telefona dominira na najvećem tržištu

Svet

06.08.2024. 15:14

Tržište savitljivih telefona nastavilo je da raste u Kini tokom drugog kvartala 2024. godine. Gledajući na međugodišnjem nivou, ovaj segment tržišta se udvostručio (rast od 104 odsto), pri čemu Huawei dominira sa 41,7 odsto svih prodaja, navodi agencija za ispitivanje tržišta IDC.

IDC je uspeh ovaj pripisao modelima Mate X5 i Pocket 2, koji koriste kineske čipove i imaju satelitsku povezanost.

Udeo od preko 40 procenata je gotovo dvostruko veći od drugoplasirane kompanije, vivo.

Vivo je zauzeo drugo mesto sa ultra tankim modelima X Fold3 i X Fold3 Pro, koji koriste Snapdragon 8 Gen 3 i počeli su se prodavati neposredno pre početka drugog kvartala.

U periodu od aprila do juna 2024. godine, prodato je 2,57 miliona savitljivih uređaja u svim oblicima.

Ovo je više nego u drugom tromesečju 2023. godine ili prvom kvartalu 2024. godine, ali je i dalje manje od najuspešnijeg perioda – praznične sezone krajem 2023. godine.

S obzirom na rastuće interesovanje za savitljive telefone, očekuje se da će treći kvartal doneti još veći rast i na mesečnom i na godišnjem nivou, piše GSMArena.

Huawei bi mogao da osvoji još veći deo tržišta lansiranjem novog modela nova Flip.

Ovaj novi preklopni telefon će imati nešto veći ekran na poklopcu u poređenju sa drugim Huawei preklopnim telefonima i verovatno nižu cenu, što bi moglo dodatno povećati prodaju.

Huawei spremio friški Nova Flip preklopni telefon

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.