Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i kompanija Bambi nastavljaju uspešno partnerstvo, obeležavajući još jednu značajnu godinu za đake prvake. Čak 64.000 mališana širom Srbije ove godine dočekaće Plazma paketići u klupama. Na ovaj način će, zahvaljujući sada već tradicionalnoj inicijativi, prvi školski dani postati mnogo slađi uz Plazmu!
Polazak u školu predstavlja poseban trenutak pun uzbuđenja kako za decu, tako i za njihove roditelje, pa je kompanija Bambi pripremila poklon pakete za sve prvake kako bi im dodatno ulepšala početak ove avanture. Plazma paket sadrži brendiranu torbu, sveske, raspored časova, kao i Plazmu Mini Mini od 200g koja će početak škole učiniti još zanimljivijim i nasmejanim.
Ministarka prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Slavica Đukić Dejanović, istakla je svoju zahvalnost kompaniji Bambi za kontinuiranu posvećenost i organizaciju ove značajne akcije.
„Podrška koju kompanija Bambi pruža deci, roditeljima, ali i samim školama u važnim trenucima, poput početka školovanja, postala je deo naše zajedničke tradicije. Drago nam je što je kompanija prepoznala važnost stvaranja lepih uspomena tokom ovog dana. Zahvaljujući njima, svi mališani na teritoriji Republike Srbije koji započinju školu 2. septembra dobiće poseban poklon koji će im ulepšati početak obrazovnog putovanja“, izjavila je Đukić Dejanović.
Direktorka za razvoj poslovanja kompanije Bambi u Coca-Cola Hellenic grupi, Milica Šetka, naglasila je da, i pored izazova sa kojima se kompanija suočava kada je reč o obnovi oštećenih proizvodnih linija nakon požara u fabrici u Požarevcu, podrška najmlađima ostaje prioritet, posebno kada se radi o važnim životnim momentima, poput polaska u školu.
„Za nas u Bambiju prvi dan škole je uvek poseban, jer označava početak važnog poglavlja za novu generaciju dece. Kako bi im to životno putovanje počelo na što lepši način, naša kompanija je odlučila da drugu godinu zaredom pripremi poklon paketiće za učenike prvih razreda osnovnih škola širom Srbije. Želimo da ovi paketi simbolizuju našu podršku i vetar u leđa đacima prvacima tokom ovog, njima, važnog dana. Naš cilj je da ova akcija postane dugogodišnja tradicija, kroz koju ćemo i dalje aktivno pratiti i podržavati decu na njihovom putu odrastanja“, dodala je Šetka.
Bambi je obeležio odrastanje mnogih generacija i gotovo šest decenija predstavlja značajan deo porodične tradicije, pa su upravo zato akcije poput ove važan deo poslovanja kompanije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Novi Sad film festival zvanično počinje danas i trajaće do 22. septembra, a lepa vest za sve Novosađane je da će se u okviru festivala ponovo aktivirati i čuveni letnji bioskop na otvorenom, Neoplanta Openai...
Sa idejom da motiviše početnice u poslovanju i žene sa željom da postanu preduzetnice i pomogne im u pokretanju sopstvenog biznisa u oblasti održive mode, Erste Banka, u saradnji sa Festivalom drugačije mode...
Kompanija Lidl Srbija prepoznala je da edukacija roditelja u oblasti značajnih praktičnih pitanja i važnosti psihofizičkog razvoja dece u njihovim prvim godinama života čini temu od šireg značaja, zbog čega ...
U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, koja ove godine obeležava 18 godina postojanja, Apatinska pivara donirala je 20 alkometara najnovije generacije Upravi saobraćajne policije. Na ovaj način obeležen je ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok