Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i kompanija Bambi nastavljaju uspešno partnerstvo, obeležavajući još jednu značajnu godinu za đake prvake. Čak 64.000 mališana širom Srbije ove godine dočekaće Plazma paketići u klupama. Na ovaj način će, zahvaljujući sada već tradicionalnoj inicijativi, prvi školski dani postati mnogo slađi uz Plazmu!
Polazak u školu predstavlja poseban trenutak pun uzbuđenja kako za decu, tako i za njihove roditelje, pa je kompanija Bambi pripremila poklon pakete za sve prvake kako bi im dodatno ulepšala početak ove avanture. Plazma paket sadrži brendiranu torbu, sveske, raspored časova, kao i Plazmu Mini Mini od 200g koja će početak škole učiniti još zanimljivijim i nasmejanim.
Ministarka prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Slavica Đukić Dejanović, istakla je svoju zahvalnost kompaniji Bambi za kontinuiranu posvećenost i organizaciju ove značajne akcije.
„Podrška koju kompanija Bambi pruža deci, roditeljima, ali i samim školama u važnim trenucima, poput početka školovanja, postala je deo naše zajedničke tradicije. Drago nam je što je kompanija prepoznala važnost stvaranja lepih uspomena tokom ovog dana. Zahvaljujući njima, svi mališani na teritoriji Republike Srbije koji započinju školu 2. septembra dobiće poseban poklon koji će im ulepšati početak obrazovnog putovanja“, izjavila je Đukić Dejanović.
Direktorka za razvoj poslovanja kompanije Bambi u Coca-Cola Hellenic grupi, Milica Šetka, naglasila je da, i pored izazova sa kojima se kompanija suočava kada je reč o obnovi oštećenih proizvodnih linija nakon požara u fabrici u Požarevcu, podrška najmlađima ostaje prioritet, posebno kada se radi o važnim životnim momentima, poput polaska u školu.
„Za nas u Bambiju prvi dan škole je uvek poseban, jer označava početak važnog poglavlja za novu generaciju dece. Kako bi im to životno putovanje počelo na što lepši način, naša kompanija je odlučila da drugu godinu zaredom pripremi poklon paketiće za učenike prvih razreda osnovnih škola širom Srbije. Želimo da ovi paketi simbolizuju našu podršku i vetar u leđa đacima prvacima tokom ovog, njima, važnog dana. Naš cilj je da ova akcija postane dugogodišnja tradicija, kroz koju ćemo i dalje aktivno pratiti i podržavati decu na njihovom putu odrastanja“, dodala je Šetka.
Bambi je obeležio odrastanje mnogih generacija i gotovo šest decenija predstavlja značajan deo porodične tradicije, pa su upravo zato akcije poput ove važan deo poslovanja kompanije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Prvi ikada MINI Aceman je stigao u Srbiju – spreman da osvoji puteve i srca! Kao najnoviji član MINI porodice, Aceman donosi kombinaciju vrhunskih inovacija i neodoljive zabave, oblikujući tako budućnost vož...
Schneider Electric, globalni lider u oblasti energetske efikasnosti, automatizacije i digitalizacije, održao je susret sa predstavnicima medija u Novom Sadu.Domaćin događaja bio je Dragoljub Damljanović,...
U okviru zajedničkog programa „Veštine za 21. vek“, koji UNICEF realizuje u saradnji sa Nelt Grupom i Ministarstvom prosvete Republike Srbije, 30 osnovnih škola u Srbiji dobilo je STEM setove za učenje kroz ...
Nakon povratka na police u smanjenim količinama, Plazma je ove zime prisutna i na Zimskoj bajci, a ovogodišnja Plazma kućica donela je posetiocima nešto potpuno novo. Svu zaradu od prodaje na Zimskoj bajci, ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok