Udruženje građana CarGo je i ove godine, tradicionalno, bilo jedan od domaćina sestrinstvu Manastira Sveta Lidija iz Asprovalte u Beogradu. Ova značajna poseta, upriličena je u znak zahvalnosti i poštovanja prema sestrinstvu koje je dugi niz godina pružalo neprocenjivu pomoć srpskom narodu.
Upriličene su dve večere dobrodošlice u restoranima iz W Hospitality grupacije. Gosti iz Grčke najpre su imali priliku da se, po dolasku u Beograd, opuste u restoranu „Supreme Steak“. Druge večeri, uživali su u autentičnim niškim specijalitetima, u restoranu „Merak Balkan Cuisine“, koji odiše tradicijom i gostoprimstvom po kome je srpski narod nadaleko poznat.
„Sestrinstvo Manastira Sveta Lidija, nosilac Sretenjskog ordena i Ordena Svetog Save prvog reda, odigralo je ključnu ulogu u obezbeđivanju smeštaja i različitih vidova pomoći deci iz ratom pogođenih područja tokom devedesetih godina. Udruženje građana CarGo i ovim putem izražava duboku zahvalnost sestrinstvu za njihov humanitarni rad“, istakao je Miloš Stojković, predsednik Udruženja građana CarGo i poverenik Manastira Hilandar.
Tokom ovogodišnje petodevne posete Srbiji, monahinje iz Manastira Sveta Lidija, zajedno sa pratećim sveštenstvom i decom iz domova za nezbrinutu decu, imale su priliku da obiđu brojne kulturne i istorijske spomenike širom naše države, kao i da se sastanu sa crkvenim velikodostojnicima i predstavnicima Vlade Republike Srbije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.