Festival „KAMPANJE SA SVRHOM“ održava se ove godine po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival će po prvi put odlikovati kampanje u novoj RED (GENDER) kategoriji posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
„Ove godine odlučili smo da po prvi put uvedemo posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Ta ideja je ponovo inspirisana radom dr Marije Montesori i stanjem u našem društvu. Dr Montesori je bila borkinja za dečja ali i ženska prava i smatrala je da su ona međusobno povezana. Kada je deci i ženama bolje, bolje je svima, a ta tema je na našim prostorima nedovoljno osvetljena. Želimo da podstaknemo da se o tome priča i nagradimo one koji su podigli glas, jer mi smo Kampanje sa svrhom“, objašnjava Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala.
Festival zadržava svoj revijalni karakter u kontekstu svoje misije podsticanja društveno odgovorne komunikacije, ali će kampanje koje učestvuju biti bodovane po ugledu na najveće svetske festivale. Po prvi put biće proglašene najbolje društveno odgovorne kampanje u tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i GENDER (RED) kategoriji.
Kampanja koja ponese titulu „KAMPANJE SA SVRHOM“ je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji.
Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, institucije, organizacije civnilnog društva i mediji.
O tome ko će poneti titulu KAMPANJE SA SVRHOM odlučuje Tim počasnih selektora.
Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa FON-a i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija novi su članovi Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024.
Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
Maja Vidaković, Savetnik za medije
Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
Svečana dodela KAMPANJE SA SVRHOM održava se tradicionalno na Međunarodni dan deteta, 20.novembra.
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Festival KAMPANJE SA SVRHOM održava se uz podršu Coca-Cola HBC Srbija i Grand kafe.
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.