Srbija

19.09.2024. 15:49

Autor: Nova Ekonomija

Generali predstavio platformu za jednostavniju obradu odštetnih zahteva na osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja

Papiri, dokumentacija, preduzeća Izvor: Pixabay

Papiri, dokumentacija, preduzeća

Srbija

19.09.2024. 15:49

Osiguravajuća kuća Generali Srbija predstavila je danas inovativno digitalno rešenje za zdravstveno osiguranje čiji je cilj da unapredi korisničko iskustvo i poboljša upravljanje odštetnim zahtevima. U pitanju je nova „Advance Care“ platforma koja će omogućiti jednostavniji proces obrade odštetnih zahteva na osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja. 

Nova digitalna platforma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju.

Istovremeno, kako je objašnjeno na konferenciji povodom plasiranja platforme, ona nudi jednostavan korisnički interfejs, kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo klijentima i ljudima koji učestvuju u obradi odštetnih zahteva.

„Implementacija ovog projekta predstavlja važnu prekretnicu za Generali i potvrdu naše posvećenosti usvajanju digitalne transformacije i pružanju vrhunskog iskustvo našim klijentima. Sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika“, rekao je Manlio Lostuzi regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga.

Kao prednosti ove platforme naveo je brži proces predautorizacije i isplate odštetnih zahteva, proces bez papira, bez razmene dokumentacije za više od 75 odsto odštetnih zahteva i praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost.

Izvršni direktor Advance Care Hose Pedro Inacio rekao je da kada je u pitanju zdravstveno osiguranje srpsko tržište još uvek funkcioniše tako što se osiguravajuće kuće zovu i dobija se autorizacija za sve što klijenti žele.

„Međutim, u Portugaliji smo se popeli dva stepena više, tamo nismo bazirani na kol centrima već na digitalnoj platformi“, rekao je on.

Dodao je da je mreži osiguranja veoma lako pristupiti, odnosno da da je zakazivanje veoma jednostavno.

U Portugaliji imamo 1,5 miliona klijenata koje opslužujemo, a prošle godine je zdravstvenim provajderima isplaćeno oko 480 miliona odštetnih zahteva, a više od 80 odsto svih naših plaćanja se plaća digitalno“, rekao je on.

Član Izvršnog odobra Generali osiguranja Srbija Veselin Danilovac rekao je da će Advance Care digitalna platforma klijentima omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od procesa zakazivanja pregleda, razmene dokumentacije, do slanja obaveštenja i različitih vrsta upita.

„Platforma je potpuno prilagođena telekonsultacijama sa lekarima, usluzi koja je veoma razvijena u svetu i čiju ekspanziju očekujemo i kod nas u bliskoj budućnosti. Naši partneri, ustanove koje pružaju medicinske usluge, imaće potpuno digitalizovanu prepisku sa nama, a više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, potpuno automatizovano“, rekao je on.

Istakao je i da se rokovi plaćanja skraćuju na dva radna dana od obavljenog pregleda.

Predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija Dragan Filipović rekao je da oko 100.000 građana u Srbiji trenutno koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja preko kompanije Generali, kao i da zdravstveno osiguranje ima dvocifreni godišnji rast.

Dodao je da je Generali kompanija koja učestvuje sa 36,8 odsto na tržištu.

„Pre samo sedam godina (2016) učešće osiguranja u prihodima privatnih zdravstvenih ustanova je bilo šest odsto, dok je 2023. godine dostiglo 30 odsto“, kazao je on.

Dodao je i da Generali ima oko 900 ustanova odnosno klinika u svom sistemu i da su pravili partnerstva svuda u Srbiji gde god su imali klijente koji žele da imaju njihovo zdravstveno osiguranje.

Generali Osiguranje Srbija je druga najveća osiguravajuća kompanija na domaćem tržištu osiguranja. Član je Generali grupe, jedne od najvećih globalnih kompanija u oblasti osiguranja i upravljanja imovinom.

Osnovana 1831. godine, Generali grupa danas je prisutna u preko 50 zemalja sveta, sa ukupnim prihodom od premije koji je u 2023. godini iznosio 82,5 milijardi evra.

Sa skoro 72.000 zaposlenih i šezdeset jednim milionom klijenata, Generali grupa zauzima vodeću poziciju u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi.

Producentska kuća Miloša Avramovića dobila posao za EXPO- snimiće film o izložbi

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.