Tradicionalni, treći po redu Nelt Customer Day, održan je danas uz prisustvo predstavnika Privredne komore Srbije i velikog broja direktora i menadžera iz vodećih kompanija u logistici, transportu i trgovini. Fokus ovogodišnjeg Customer Day-a, bio je na transformaciji celokupnog logističkog sektora, integrisanim lancima snabdevanja i intermodalnom transportu, kroz osnaživanje regionalnih partnerstava.
Između ostalog, Nelt Grupa je na događaju najavila izgradnju novog skladišta u Dobanovcima, u okviru najvećeg investicionog ciklusa u istoriji kompanije u naredne tri do četiri godine, što će biti značajna podrška daljem rastu poslovanja, povećanju operativne efikasnosti i podizanju nivoa kvaliteta usluga.
„Plan je da izgradimo jedan od tehnološki najnaprednijih sistema skladištenja u regionu, kako bismo pružili bržu, efikasniju i kvalitetniju uslugu našim klijentima u odnosu na druge distributere. Cilj nam je unapređenje logističkih kapaciteta, sa posebnim fokusom na automatizaciju i optimizaciju logističke mreže i naših operacija. Distribucija jeste i ostaće srce poslovanja Nelta. Ali, izvrsnost u pružanju logističkih usluga i poznavanje, kao i vođenje brendova su dve velike, konkurentske prednosti Nelta“, rekao je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe i dodao da kompanija nastavlja sa ubrzanim rastom prihoda i ove godine, ali i geografskim širenjem poslovanja.
U okviru panel diskusije „Transformacija brodarske industrije u lancu snabdevanja“ u kojoj su učestvovali Ivić Vodopija, generalni direktor za istočnu Evropu Maersk-a, Stevica Čarapić, regionalni direktor MSC-a, Erich Cossutta, osnivač i predsednik Dragon Maritime Grupe, uz Vuka Mijanovića, menadžera lanca snabdevanja i razvoja logističkih usluga Nelt Grupe, govorilo se, između ostalog, o važnosti partnerstava koja se razvijaju u brodarskoj industriji, šta ta partnerstva znače za lance snabdevanja, kao i koja tehnološka rešenja trenutno transformišu brodarsku industriju.
Glavni govornik na događaju bio je Lukasz Musialski, partner i viši konsultant u kompaniji Chaingers, koji je govorio o modernim trendovima u logistici i načinima na koje se kompanije mogu prilagoditi promenama na tržištu.
„Evropsko tržište logističkih nekretnina je u stalnoj ekspanziji i godinama beleži značajan rast potražnje za skladišnim i logističkim prostorom. Kako bi odgovorile zahtevima, kompanije iz industrije moraju imati odgovor na potrebe tržišta i klijenata i ići u korak sa trendovima gradeći efikasne i automatizovane skladišne prostore. Neltova investicija u novu logističku infrastrukturu je primer kako se na rastuće zahteve tržišta reaguje”, naveo je Musialski.
Događaj je završen razgovorom Gorana Popovića, direktorom operacija Bambi i Nenada Dikovića, menadžera sektora ugovorne logistike o integrisanoj saradnji kompanija Bambi i Nelt, i šta je sve potrebno uraditi da bi takvo partnerstvo bilo uspešno.
Nelt Customer Day je godišnja prilika za razmenu iskustava, ideja i inovacija među liderima u logistici, transportu i trgovini. Ključna poruka sa ovog događaja je da lanci snabdevanja moraju biti integrisani kako bi bili efikasni i otporni, kroz partnerski pristup svih karika – proizvođača, logističkih i brodarskih kompanija, distributera i retailera, zarad zadovoljstva krajnjeg potrošača.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Elektroprivreda Srbije danas je isključila struju porodici Durković iz Gadžinog Hana sa sedmoro dece zbog duga od 30.000 dinara. EPS je prema navodima porodice odbio da sačeka sa isključenjem makar do ponede...
Reprezentativni prosvetni sindikati zatražili su od poslaničkih grupa u Skupštini Srbije da ulože amandmane na Predlog zakona o državnom budžetu za 2025. godinu kako bi se sproveo protokol Vlade i sindikata ...
NextSilicon, pionir u oblasti inovacija high performance computing-a (HPC), lansirao je Maverick-2, prvi inteligentni računarski akcelerator na svetu. Ova tehnologija je dizajnirana da omogući vrhunske perfo...
Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u o...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok