Elektroprivreda Srbije (EPS) danas je najavila da će usled unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno prestajati blagajnički rad u njenim poslovnicama, javlja agencija Beta.
Kako je navedeno, 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
Od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun“ premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama.
Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija, naveo je EPS.
Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Mediji su juče pisali o redovima ispred zgrade nekadašnje Elektrovojvodine u Novom Sadu, jer su pojedinim građanima opet višestruko uvećani računi za struju, dok drugima opet račun još nije ni stigao.
Nakon što je Liga socijaldemokrata Vojvodine – Vojvođani u svom saopštenju zatražila da se hitno reši problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune, Elektrodistribucija Srbije je navela da su ove tvrdnje o navodnom neočitavanju pametnih brojila potpuno netačne i da se koriste se za politizaciju projekta koji unapređuje i modernizuje energetski sistem, preneo je Danas.
Oni tvrde da su „sva brojila koja su postavljena u okviru projekta finansiranog iz donacije EU očitana“ i da je „potpuna izmišljotina da ne rade“.
„Za sve korisnike potrošnja je memorisana u brojilima i očitana, ali, kako su građani već obavešteni, u Vojvodini je posle 20 godina uvođen novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i, na žalost, dolazilo je do određenih zastoja što se odrazilo i na kašnjenje računa kod jednog broja korisnika“, navode u Elektrodistribuciji Srbije.
Tvrde da će „svi korisnici koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiti ispravke računa od snabdevača“.
„Nastale probleme rešavamo zajedno sa EPS Snabdevanjem i korisnici neće biti oštećeni. Eventualne reklamacije korisnici mogu da pošalju mejlom, bez potrebe da dolaze na šalter“, stoji u saopštenju Elektrodistribucije Srbije.
Ово је наставак заразе зване „Укидање шалтера (људи)“. Почело је са укидањима телефонских оператора и увођењима (оним идиотским) аутоматима. За (да извинете) одјебавање, душу дало.
Затим је неки „геније“ укинуо шалтере у ргз-у. То је довело до повећања свеопште пљачке, јер морамо да одлазимо код „овлашћених“ адвоката за најмању ситницу. Ионако не знамо шта ћемо са парама. Хвала им.
Ко зна које ће последице имати укидање шалтера у епс-у. У Новом Саду су тренутно препуни шалтери због (у овом тренутку покушаја) пљачке приликом очитавања бројила. Да нема шалтера, осим куповине кесе и лепка, шта би друго изнервирани грађани радили против нове/старе пљачке ?
Радио сам неколико деценија заступање фирме. Највећи ефекат је био моје појављивање у установи где сам хтео да одрадим посао. Прикуцам шалтерушу (психички) уз зид и једини излаз јој је био да уради шта ја хоћу. Изгледа да то хоће да укину.
Ионако су купили дипломе, посао појма немају, а зашто да раде свој посао кад не морају ? Суштина административног посла је „Бриго моја, пређи на другог“.
ПС Мала слова нису грешка. Одраз су мог „поштовања“.